آستانه‌اشرفیه و شفت حائز رتبه‌های برتر در طرح ملی《ایران قوی》شدند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به جایگاه دومی شهرستان شفت در طرح ملی《ایران قوی》 گفت: شهرستان شفت بعد از شهرستان آستانه اشرفیه با مشارکت ۶۸درصدی در رتبه دوم استانی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۵۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی رضوانی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ملی《ایران قوی》به بهترین نحو در گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: کانون فرهنگی، هنری مساجد گیلان در این طرح مشارکت ۴۷ درصدی داشته که این امر نشان‌دهنده اهمیت مساجد در ارائه کار‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به جایگاه دومی شهرستان شفت در طرح ملی《ایران قوی》در گیلان گفت: شهرستان شفت بعد از شهرستان آستانه اشرفیه با مشارکت ۶۸ درصدی در رتبه دوم استانی قرار گرفته است که جای بسیار تامل دارد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اذعان به اینکه شهرستان شفت دارای ۳۹ کانون فرهنگی و هنری است افزود: این کانون‌ها در برنامه‌های ۴۸ گانه در ۵۴ عنوان فعالیت، ۴۳ درصد مشارکت کانونی در فعالیت‌ها را کسب کردند.

 رضوانی‌نژاد با اشاره به کسب مشارکت صددرصدی در چهار عنوان برنامه توسط این کانون‌ها، بیان کرد: همچنین در ۱۶ عنوان برنامه بین ۵۶ تا ۹۷ درصد مشارکت به نام کانون‌های شفت ثبت شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار