بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر

اداره تبلیغات اسلامی سرخه همزمان با سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۷۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ادراه تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه، همزمان با فرا رسیدن سوم خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

خلق حماسه‌ی سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی است که شهدای عزیز و گرانقدرمان با اهداء خون‌‌های پاک و بذل جان‌های مطهر خود ، این حماسه عظیم را در تاریخ افتخارات ملی و دفتر قطور خاطرات ملت به ثبت رساندند. آزادسازی خرمشهر تجلي قدرت لايزال الهي بود كه در طرح عملياتي غرورآفرين كربلا 3 و به دست تواناي مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولاي متقيان (ع) و با رمز «علي ابن ابيطالب (ع)» به نام مقدس «بيت المقدس» ظهور كرد.

دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتشیان سلحشور و بسیجیان غیور وجان برکف این فرزندان برومند روح الله با اقتداء به حضرت امام خمینی «رحمه الله علیه»، حول محور وحدت بخش ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ حماسه ای بی بدیل خلق نمودند تا در امتحان الهی با بروز استعدادهای نوظهور در عرصه‌های مدیریت صحنه‌های حساس و حیاتی نظام ، بار دیگر سربلند و سرافراز از این امتحان سربلند سر برآورند.

ازخوانی و ترسیم رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه، جاودانه و الهام بخش رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی خواهد کرد.

امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روز، ایران در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

آری به راستی می توان با پاسداشت ارزش های آن ، ریشه های یأس و نا امیدی را در میهن اسلامی خشکاند و اراده جمعی را برای تحقق اهداف عالیه انقلاب به حرکت در آورد و روحی دوباره در کالبد معنوی جامعه اسلامی دمید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه، سالروز آزادسازي خرمشهر عزيز را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالي) و ملت شريف ايران تبريك و تهنيت گفته،ياد و خاطره شهدای گرانقدر اين عمليات بزرگ را گرامی می دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار