مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج استان یزد:

50 زوج یزدی جهیزیه رایگان دریافت می‌کنند

حجت‌الاسلام امامی مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج استان یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، 50 زوج یزدی جهیزیه رایگان دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۸۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام هادی امامی ، با اشاره به اینکه شبکه فعالین ازدواج یزد در طرح ارائه جهیزیه آسان تغییرات جزئی را اعمال کرده است، گفت: برخی از زوجین به علت نداشتن ضامن و عدم توانایی در پرداخت اقساط وام ازدواج، قدرت دریافت این وام را ندارند.

مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج استان یزد اضافه کرد: افرادی که ضامن داشته و توانایی پرداخت اقساط وام ازدواج را دارند، این کار را بدون مشکل انجام می‌دهند، ولی کسانی که قادر به این کار نیستند با همکاری شبکه فعالین ازدواج، شرایط دریافت وام و مراحل بعدی آن انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ما در این مجموعه به زوجینی که ضامن و توانایی در پرداخت اقساط وام ازدواج را ندارند، یک ضامن معرفی و در مراحل دریافت آن کمک خواهیم کرد و آن‌ها وام را به مجموعه واگذار و در عوض به آن‌ها یک دست جهیزیه کامل و رایگان، عقد رایگان و یک سفر به مشهد مقدس به‌صورت رایگان اهدا خواهد شد.

امامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۵۰ زوج را در نظر گرفتیم و اگر بعدازآن هم توانستیم که ضامن‌های بیشتری را هماهنگ کنیم تعداد را افزایش خواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار