روستای صعب‌العبور حویق تابش به شبکه آبرسانی متصل شد

پروژه آب‌رسانی به یکی از روستاهای کوهستانی و صعب العبور حویق شهرستان تالش برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۷۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، پروژه آب‌رسانی به یکی از روستا‌های کوهستانی و صعب العبور حویق شهرستان تالش عصر امروز با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، سردار ضیا الدین حزبی مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسوول بسیج سازندگی سپاه قدس، مدیر کل صداوسیمای استان گیلان و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد.

مسوول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در این مراسم با بیان اینکه یکی مهم‌ترین اهداف امام راحل (ره) از انقلاب رفع محرومیت در کشور بوده است، اظهار کرد: از همان اولین روز‌های پیروزی جمهوری اسلامی امام راحل (ره) تاکید ویژه‌ای به رفع محرومیت زدایی در کشور داشته و به این منظور قرارگاه محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران تشکیل شد.

سردار ضیا الدین حزنی با تاکید بر لزوم توجه به اقشار ضعیف در کشور گفت: باید تمامی نهاد‌ها به اقشار کم بضاعت و ضعیف در کشور کمک کنند، زیرا همواره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این امر تاکید داشتند.

وی آب، برق، گاز و تلفن را یکی از نیاز‌های جامعه دانست و افزود: در قرارگاه محرومیت زدایی سپاهپاسداران در تمامی استان‌ها از جمله گیلان اقدامات بسیار خوب و موثری انجام شده و بسیاری لز روستا‌های کشور از نعمت آب، برق، گاز، تلفن و جاده برخوردار هستند.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم افتتاح آب رسانی به روستا توسط مادر شهید صورت گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار