خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰ کیلوگرم هروئین و ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان بهار و کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۳۲
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین مشخص شد، این باند با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی به استان‌های غربی می‌کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده یک قاچاقچی در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان بهار، خودرو نامبرده شناسایی و در بازرسی از آن، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر هروئین با لفافه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کبودراهنگ قاچاقچیانی که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به همدان و سپس شهرستان کبودراهنگ را کرده بودند در همدان شناسایی شدند.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو متهمان در بازرسی از آن، ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف و دو متهم دستگیر شدند.

سردار امیری در پایان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار