خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

بزرگترین معضل استان بیکاری جوانان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، بزرگترین معضل استان را بیکاری جوانان دانست و تاکید کرد که باید خیلی سریع اقدامی در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری انجام شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۰۷
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کار اقتصادی تاکید کرد: کار اقتصادی بسیار خوب است و باید زمان بازدهی آن کاهش یابد، الان معضل اصلی استان کرمانشاه، بیکاری جوانان است، باید فکر اساسی برای این موضوع کرد.

او گفت: باید سعی کنیم متکی به خودمان باشیم، زیرا خودکفایی تقویت کشور و مردم و نظام است و باید بدانیم هر فعالیت اقتصادی که صورت پذیرد، از دیگران بیشتر بریده شده و متکی به خودمان می شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد به بعضی باورها در مورد اشتغال تصریح کرد: باید باورهای مردم را برای اشتغال عوض کنیم، همه نمی شود رئیس شوند و پشت‌میز نشین باشند و باید در بخش های مختلف صنعت، خدمات ، تولید و کشاورزی هم افراد را تشویق به کار نماییم، زیرا نظر امامین انقلاب همواره این است که جوانان ما نباید بیکار باشند.

وی همچنین با اشاره به مرزی بودن استان و فعالیت مرزهای رسمی و بازارچه های مرزی بر ضرورت احیای مجدد موقعیت تجاری استان کرمانشاه با کشورهای همسایه تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین گفت: هر کدام از ما که برای آبادانی کشور تلاش و مجاهدت نماید، یک قدم کشور را به سوی خودکفایی و موفقیت سوق داده است، لذا جا دارد همگان با تلاش و پشتکار استان را به جایگاه بایسته آن برسانیم.

آیت الله علما با استناد به سخن مقام معظم رهبری افزود: حسب فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در حال حاضر کشور ما ام القرای جهان اسلام است، لذا باید در همه زمینه ها این موقعیت را بدست آوریم.

ارسال نظرات