بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح در اوج خدمت به مردم/ اعزام ۸ تیم پزشکی به مناطق محروم استان/ دفتر بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد

بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در هفته بسیج برنامه ها و مختلی را اجرا و خدمات گسترده ای را به مردم مناطق محروم ارایه می دهد.
کد خبر: ۹۳۹۳۹۲۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ساداتی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به تشریح بخشی از برنامه های این سازمان به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت؛ در این هفته هشت تیم پزشکی در مناطق محروم استان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارایه می دهند.

وی بیان کرد؛ ویزیت رایگان بیماران قطع نخاعی و معلول در خانه ها از دیگر خدمات این سازمان در هفته بسیج است .

ساداتی ابراز داشت ؛ در هفته بسیج از خانواده شهید مدافع سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد (شهید محمد زارعی متخصص داخلی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان و با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری استان و جمعی از کادر درمان تجلیل شد.

وی گفت؛ ضیافت و نشست صمیمی با فعالان مرکز واکسیناسیون طرح شهیدسلیمانی استان کهگیلویه وبویراحمد،حضور در برنامه رادیویی استان و توسعه و ارایه گزارش عملکرد هشت ماه توسط بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی استان از دیگر اقدامات مناسبت هفته بسیج بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت؛ به مناسبت هفته بسیج و طی مراسمی دفتر بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید جلیل شهریاسوج راه اندازی و افتتاح شد.

ساداتی گفت؛ همچنین در این هفته ۸۰ نفر از فعالان طرح شهید سلیمانی بسیج جامعه پزشکی استان در برنامه تلویزیونی ایلدار شبکه دنا صدا و سیمای استان شرکت کردند و در مصاحبه اختصاصی ۸ نفر از اعضا فعال بسیج جامعه پزشکی به بیان اقدامات صورت گرفته پرداختند.

وی افزود؛ پویش نذر خون و اهدای خون به بیماران نیازمند از دیگر برنامه های این هفته است.

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار