رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت :

برپایی میز خدمت در محلات آسیب پذیر موجب گره گشایی مشکلات می‌شود/ مدیران کم کار باید محاکمه شوند

برپایی میز خدمت در محلات آسیب پذیر موجب گره گشایی مشکلات می‌شود/ مدیران کم کار باید محاکمه شوند
رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: برپایی میز خدمت در محلات آسیب پذیر و حضور میدانی مسئولان در بین مردم، موجب گره گشایی مشکلات می‌شود
کد خبر: ۹۴۱۴۴۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت  در حاشیه برپایی میز خدمت در محلات کم برخوردار رشت،  به اثرات مثبت این نشست‌ها، اظهار کرد: برپایی میز خدمت در محلات آسیب پذیر و حضور میدانی مسئولان در بین مردم، موجب گره گشایی مشکلات می‌شود.

مجید عزیزی با بیان اینکه انباشت مشکلات از گذشته کار را برای خدمت رسانی به مردم سخت کرده است، گفت: کارهایی که از گذشته می‌بایست انجام می‌شد روی زمین مانده و امروز این اعتبارات اندک جوابگوی مشکلات و چالش‌های به ارث رسیده نیست.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بسیاری از کارها را می‌شد با اعتباری اندک به فعلیت رساند اما این کار صورت نگرفت و با گله مندی از مسائل زیست محیطی در رشت، بیان کرد: برخی مدیران گذشته در حق محیط زیست جنایت کردند و این گناه بخشودنی است.

عزیزی با انتقاد از سکوت برخی مدیران در قبال ظلم زیست محیطی به گیلان و شهر رشت، تصریح کرد: اگر مدیران در قبال خطرات زیست محیطی رشت مطالبه گری می‌کردند، کار به اینجا نمی‌کشید، اگر توان مطالبه گری و اقدام مؤثر نداشتند، استعفا می‌کردند.

وی، خواستار برخورد جدی با مدیران ناکارآمد شد و افزود: برخی مدیران برای کوتاهی‌ها و کم کاری‌هایشان باید به دادگاه معرفی شده و محاکمه شوند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار