خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان:

نقش پاسداران در برقراری امنیت کشور بی‌بدیل است

همدان-فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه نقش پاسداران در برقراری امنیت کشور بی بدیل است، گفت: پاسداران با تمام وجود در ماموریت‌های مختلف تیپ را یاری کرده‌ و با سرافرازی به پایان رسانده‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۰۰۱۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی راستی در همایش عاشقان ثارالله در جمع خانواده‎های کارکنان تیپ انصارالحسین (ع) که به همت معاونت فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان در سالن چند منظوره ثارالله همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک روز پاسدار اظهار کرد: کشور ما به برکت خون پاک شهدا، رهبری امام خمینی (ره)، هماهنگی و هم راستایی سازمان‌های نظامی و امنیتی به خصوص هوشیاری پاسداران از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه نقش پاسداران در برقراری امنیت کشور بی بدیل است، گفت: پاسداران با تمام وجود در ماموریت‌های مختلف تیپ را یاری کرده‌ و با سرافرازی به پایان رسانده‌اند.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز کرد: موفقیت در ماموریت‌ها به پشتوانه، همکاری، تعامل و تحمل رنج‌ها و سختی همسران پاسداران است چرا که آرامش در ماموریت‌ها مهم است و این جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سپاه پاسدار انقلاب است، تصریح کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری می‌بینیم که از عملکرد سپاه رضایت دارند که خدا را شاکریم.

راستی با تاکید بر اینکه سپاه در ماموریت‌های مرزی، برون مرزی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و ... بسیار عالی عملکرده است، عنوان کرد: این عملکرد رضایت مقام معظم رهبری را در پی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار