دیدار اعضای خانه نخبگان بسیج علمی ایلام با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

جمعی از اعضای خانه نخبگان بسیج ایلام با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۲۷
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،دیدار جمعی از اعضای خانه نخبگان بسیج ایلام با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام برگزار شد.

نقش بی‌بدیل خانه نخبگان بسیج در احصاء و شناسایی مشکلات و مسائل استان

«محمود علی‌پور» مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام در این دیدار به نقش مؤثر خانه نخبگان بسیج در احصاء و شناسایی مشکلات و مسائل استان اشاره و بیان کرد: نخبگان سرمایه‌های عظیم انسانی در هر کشور هستند که نقش بی‌بدیل و حیاتی در پیشرفت و عمران کشورها دارند و زمینه رشد موزون در حوزه‌های مختلف را مهیا می‌سازند.

وی افزود: خوشبختانه از زمان شکل‌گیری خانه نخبگان بسیج در استان ایلام، بسیاری از اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های استان به‌صورت داوطلبانه جذب این خانه علمی شده‌اند و دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های علمی، فناوری، پژوهشی و اجتماعی، از قبل تلاش این خانه حادث شده است.

علی‌پور با اشاره به فعالیت کارگروه‌های تخصصی، هسته‌های فناور و مراکز رشد و فناوری بسیج در سطح استان عنوان کرد: خوشبختانه علاوه بر فعالیت مرکز رشد شهید شهریاری در فرهنگسرای جوان، 2 مرکز رشد گیاهان دارویی و مرکز رشد و فناوری در دانشگاه‌های استان دایر شده که فعالیت‌ها و اقدامات آن، انگیزه جوانان نخبه علمی و دانشگاهی را دوچندان کرده است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان عنوان کرد: فعالیت‌هایی که بر مبنای علمی شکل گیرد خروجی مناسبی خواهند داشت و این سازمان مصمم است تا با همکاری نهادهای علمی و مراکز آموزش عالی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، زمینه کاهش و رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را فراهم آورد.

این مسئول در پایان اظهارات خود با دعوت از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ایلام جهت عضویت در خانه نخبگان علمی بسیج استان و آشنایی دانشگاه با فعالیت‌های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بیان کرد: این سازمان مصمم است تا با تعامل و همکاری دستگاه‌های علمی استان، ضمن حمایت حداکثری از جامعه نخبگان، اجرای طرح‌های فناورانه، تحقیقاتی و پیشرفته را به‌صورت مشترک عملیاتی نماید.

دانشگاه آزاد اسلامی همگام با بسیج علمی آماده ارائه خدمت به نخبگان استان است

«دکتر بهروز ناصری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از همکاری با مجموعه سپاه و بسیج عنوان کرد: خوشبختانه در هرکجا که نام بسیج و سپاه طنین‌انداز شده، شاهد رشد، پیشرفت و آبادانی در آن عرصه بوده‌ایم و نام بسیج در تمامی عرصه‌ها اقتدار و عزت ایران اسلامی را به منصه ظهور رسانیده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز با تمام ظرفیت‌های موجود، آماده توسعه و گسترش همکاری با کارگروه‌های تخصصی سازمان بسیج علمی و پژوهشی خواهد بود و امیدواریم تداوم همکاری‌های مشترک، زمینه توانمندسازی هرچه بیشتر علمی و مهارتی منابع انسانی را در به دنبال داشته باشد.

این مسئول، دانشگاه آزاد اسلامی را مولود انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: این دانشگاه با داشتن ظرفیت‌های مناسبی از جمله مراکز رشد و فناوری، مراکز تحقیقاتی و سرمایه‌های انسانی ارزشمند تمام تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بکار خواهد بست.

گفتنی است در پایان این جلسه دو طرف بر گسترش همکاری‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه علمی مشترک تاکید کردند.

خبرنگار: فرشته نیازی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار