سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

مردم ایران نمی گذارند آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: عموم مردم ایران نمی گذارند آرمان فلسطین عزیز، در کشاکش دسایس دشمنان و سیاست ورزی خائنان، به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۰۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید جابری انصاری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با انتشار پیامی از عموم مردم به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس دعوت کرد. متن این پیام بدین شرح است:

مردم ایران نمی گذارند آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شود

بسم الله الرحمن الرحیم

قال مولانا امیرالمؤمنین، امام علی (ع): کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً. همواره دشمن ظالمان باشید و یاری دهنده مظلومان.

درود و سلام خدا بر روح مطهر و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که با نهضت عظیم خود، ملت بزرگ ایران و آزادگان عالم را از خواب غفلت و رخوت بیدار نمود و با دشمن شناسی دقیق، وجوه زشت و کریه نفوذ و استثمار جهانخواران و غاصبان را طی خطبه ها و سخنرانی های نهضت مقدسش بیان می نمود.

آنگاه که ملت آزاده ایران ذیل یوغ نظام ستمشاهی، دست نشانده آمریکای جهاتنخوار و یاور رژیم غاصب صهیونیستی بود و هیچکس را یارای سخن درباره زشتی و پلشتی ماهیت و عملکرد این دشمنان نبود، این مرد بزرگ الهی، غریو آزادگی و جوانمردی سر می داد و در مناسبت های مختلف، نسبت به مظالم شیاطین عالم، اعلام اعتراض و تبری می نمود.

به حمدالله این نفحات قدسی با همراهی دل های پاک مردم ایران، پیروزی شکوهمندی را برای انقلاب اسلامی ایران رقم زد و طومار رژیم دست نشانده ستمشاهی را که همواره مورد حمایت آمریکای جهانخوار و دیگر سردمداران ظلم بود، در هم پیچید و به زباله دان تاریخ فرستاد.

به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی ایران که منجر به بیداری و تقویت روح آزادی خواهی در میان ملت های مسلمان شد، پس از سال ها مبارزه مردم مظلوم و تنهای فلسطین، آرمان آزادسازی قدس شریف، از چنگال غاصبان رژیم غاصب صهیونیستی، قوت گرفت و با حسن تدبیر امام راحل (ره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نام گذاری شد.

از همان سال، شعله های خشم جهان اسلام، نسبت به غصب قبله اول مسلمین، هر ساله لهیب و زبانه بیشتری می کشد و با وعده نصرت الهی و اتحاد ملل مسلمان، روز محو رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و شکل گیری دولت و کشور مستقل فلسطین، محقق خواهد شد، ان شاالله.

امروزه جهان ناظر و شاهد مظالم بزرگی بر ملت های مختلف و ستمدیده مسلمان است، از فلسطین عزیز گرفته تا یمن مظلوم و سوریه و میانمار و کشمیر و دیگر نقاط عالم. و یوم الله قدس، مناسبت و نقطه وحدت مسلمانان در بازپس گیری قبله اول مسلمین از چنگال رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است.

روز قدس، روز مبارکی است که ملل مختلف مسلمان و همه آزادگان جهان، یکدل و یکصدا، ضمن اعلام وحدت با ملت مقاوم و نستوه فلسطین و حمایت از نهضت ها و جریان های آزادی بخش، اعتراض و انزجار خود را نسبت به فجایع و غصب سرزمین مقدس قدس اعلام می دارند و عموم مردم ایران نیز، پیشاپیش سایر ملل، پرچم اتحاد و افتخار مبارزه با ظلم را در دست گرفته و نمی گذارند آرمان فلسطین عزیز، در کشاکش دسایس دشمنان و سیاست ورزی خائنان، به فراموشی سپرده شود.

اینجانب ضمن دعوت از عموم مردم شریف و انقلابی استان البرز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، از جامعه عزیز و فهیم فرهنگی و هنری و اصحاب مطبوعات و رسانه استان که همواره به عنوان جریان پیشران جامعه، الگو و سرمشقی برای سایرین بوده و هستند دعوت می کنم با حضور شاداب و با صلابت خود، در همراهی با امام جمعه انقلابی و استاندار پرتلاش و جهادی البرز، موجب جوش و خروش مضاعف در خیل عظیم مردم سرافراز و همیشه در صحنه البرز باشند و همگی به تأسی از امام علی(ع) و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، یاری گر آرمان و ملت فلسطین و قدس شریف باشیم و با اعلام تولی و تبری ما، نصرت الهی یار و یاور همه ملت های ستمدیده، بالاخص ملت مقاوم و ستمدیده و مقاوم فلسطین باشد، ان شاالله.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار