خبرهای داغ:
به همت گردان۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) انجام شد.

اجتماع بزرگ هیأت مذهبی با حضور رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین (ع)

به مناسبت ایام اسارت اهل بیت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، گردان۱۲۴امام حسین(علیه السلام) اقدام به پذیرایی و پخش غذا در اجتماع بزرگ دسته جات سینه زنی وزنجیر زنی با حضور رزمندگان وبسیجیان گردان۱۲۴امام حسین(علیه السلام) کمک در حسینیه ثارالله انجام شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۰۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت ایام اسارت اهل بیت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، گردان۱۲۴امام حسین(علیه السلام) اقدام به پذیرایی و پخش غذا در اجتماع بزرگ دسته جات سینه زنی  وزنجیر زنی با حضور رزمندگان وبسیجیان گردان۱۲۴امام حسین(علیه السلام) کمک در حسینیه ثارالله انجام شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین علیه السلام گفت: این اجتماع که هرساله در حسینیه ثارالله خمینی شهر برگزار می گردد، دسته جات عزاداری پس از ورود به حسینیه و انجام عزاداری هیات خود به ترتیب وارد قسمت پذیرایی می شوند و رزمندگان گردان به همراه بسیجیان سپاه ناحیه خمینی شهر پذیرایی لازم را از آنها به عمل می آورند .

این فرمانده در ادامه افزود: رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) با همکاری بسیجیان حوزه یک ناحیه خمینی شهر مسوولیت بسته بندی و پخش غذا را در اجتماع بزرگ عزادارن حسینی را بر عهده داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار