خبرهای داغ:
فرمانده لشکر۱۴امام حسین(علیه السلام) در دیدار با خانواده شهید مسلم خیزاب:

دعای خانواده شهدا یکی از موثرترین راه های آخر وعاقبت به خیری است.

به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار مسلم خیزاب فرماندهی وجمعی از مسئولین لشکر امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل پدر شهید، با خانواده این شهید دیدار وگفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۳۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار مسلم خیزاب فرماندهی وجمعی از مسئولین لشکر امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل پدر شهید، با خانواده این شهید دیدار وگفتگو نمودند.

سردار هاشمی پور در این دیدار خطاب به پدر ومادر شهید گفت: یکی از راه های عاقبت به خیری دعای پدران ومادران شهدا در حق افراد می باشد.

فرمانده لشکر امام حسین علیه السلام در این دیدار ضمن تجلیل از خانواده شهید خیزاب قسمتی از خصوصیات اخلاقی ومدیریتی این شهید مدافع حرم را یادآور شد.

پدر شهید خیزاب در این دیدار ضمن آرزوی صحت وسلامت برای کلیه رزمندگان اسلام ومخصوصا رزمندگان لشکر افزود: یکی از افتخارات رزمندگان سپاه تبعیت وپیروی از ولایت فقیه وپشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است .

وی افزود : با مشاهده کلیه رزمندگان احساس می کنم مسلم در کنار من است وهیچگاه از اینکه فرزندم در راه انقلاب ودفاع از حرم ائمه اطهار به شهادت رسید ذره ای تردید نداشتم ودر این مورد افتخار می کنم.

وی در پایان از کلیه هموطنان خواست که به هیچ عنوان فریب دشمنان را نخورند ودر راه انقلاب وآرمان های آن ثابت قدم باشند

لازم به ذکر است شهید مسلم خیزاب فرمانده گردان حضرت زهرا(سلام الله علیها)لشکر امام حسین (علیه السلام) بود که در مهر ماه سال1394  در سوریه ودر حال ماموریت دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیه) به فیض عظیم شهادت نائل گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار