باید خود را به استانداردسازی ورزش نزدیک کنیم

مسئول ورزش سازمان بسیج وابستگان بسیج مستضعفین کشور گفت: باید در حوزه ورزشی اطلاع ورزش و جوانان اقدامات مناسب در حوزه ورزش انجام شود تا بتوانیم خود را به استانداردسازی ورزش نزدیک کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۵۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

باید خود را به استانداردسازی ورزش نزدیک کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ مقدسی در دیدار با مسئولان ورزشی استان در خصوص برگزاری و همکاری برنامه‌های این سازمان در اردبیل، اظهار داشت: باید در حوزه ورزشی اطلاع ورزش و جوانان اقدامات مناسب در حوزه ورزش انجام یابد تا بتوانیم خود را به استانداردسازی ورزش نزدیک کنیم.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های زیرساختی، نرم‌افزاری و نیروی انسانی بازوان اجرایی ادارات ورزش در سطح کشور هستند و با توجه به این که ورزش بسیج در ورزش و جوانان حائز اهمیت بسیار است می‌تواند سلامت بازنشستگان را به دنبال داشته باشد و با توجه به اثرگذاری ورزش در جامعه مسئولان باید همراه مردم ورزش را راهبردی پیش ببرند.

مسئول ورزش سازمان بسیج وابستگان بسیج مستضعفین کشور، افزود: نگاه ورزش نگاه وحدت آفرینی است که این اصل حاکمیت در ورزش است که در بین ورزشکاران، اقوام مختلف وحدت و مودت را رقم بزند و ورزش دو بعد قهرمانی و همگانی دارد که این دو در کنار هم می توانند باعث توسعه ورزش باشند.

مقدسی تصریح کرد: در قالب ورزش همگانی اقدامات لازم برای ورزش وابستگان بسیج انجام خواهد یافت و با توجه به اینکه مدیران باید در هر حوزه به صورت میدانی وارد شوند تلاش خواهیم کرد با کار جهادی و تعامل با تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط مشکلات ورزش و جوانان را برطرف کرده و بتوانیم نشاط و خودباوری را در بین جامعه به ویژه جوانان و ورزشکاران رقم بزنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای توسعه ورزشی استان باشیم و با رفع موانع و مشکلات موجود ورزش همگانی را به وضعیت مطلوب برسانیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و باید در این زمینه تلاش‌های انجام یافته توسعه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار