پویش ملی بومرنگ در یاسوج برگزار شد/ توزیع ۲۵۰۰ بسته لوازم ورزشی بین مدارس کهگیلویه و بویراحمد

پویش ملی بومرنگ به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و همایش بزرگ معلمین تربیت بدنی و مراقبین سلامت این استان به منظور توزیع دو هزاو ۵۰۰ بسته ورزشی بین مدارس استان در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۵۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ، پویش ملی بومرنگ (تأمین لوازم‌ ورزشی برای مدارس کم‌برخوردار کشور) به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و همایش بزرگ معلمین تربیت بدنی و مراقبین سلامت این استان با " معصومه نجفی پازوکی " معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مجتبی باستان، مسئول بسیج دانش آموزی کشور ، آیت الله سید نصیر نماینده ولی فقیه در استان،سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در این آیین ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تبریک پیروزی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بر اهمیت ورزش و سلامت دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از بند های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سند متعالی ساحت زیستی و بدنی است که اگر با تفکر بسیج عجین شود تبدیل به یک ساحت همه بعدی خواهد شد.

مجتبی باستان افزود: در برنامه های مختلف محور فرهنگ و تفکر بسیجی است و هر کس دل در گرو بسیج داشته باشد را بسیجی می دانیم.
وی ابراز داشت: تشکل های دانش آموزی اقدام به پویش بومرنگ کرده اند و براساس آیه قرآن کریم که می فرماید اگر نیکی کنید به شما برمی گردد این فعالیت ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰۰ بسته ورزشی در قالب مشارکت مردمی به مناطق محروم و عشایری کشور ارسال شد، افزود: ۹ هزار بسته لوازم ورزشی بین مدارس عشایری و روستایی و حاشیه شهر ها توزیع توزیع کردیم.

باستان در ادامه به نا آرامی‌های اخیر اشاره کرد، اظهار داشت: تمام رسانه‌های معاند و نیروهای آنان به دنبال این بودند که جوانان ما را از مسیر الهی و اسلامی انقلاب اسلامی منحرف کنند اما به کوری دشمنان ۸۰درصد از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال دهه هشتادی‌ها بودند.

باستان تصریح کرد: دشمن دریافته است که ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد و در نظم نوین جهانی دارای تاثیر است و از الان می خواهد دهه هشتاد های ما را از مسیر منحرف کند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: به لطف الهی با روحیه نشاط ، ورزش و سلامتی مثل سیزده آبان با حرکت و درس خواندن و احترام به والدین و فضای جهادی مشت محکمی به دهن دشمن خواهیم زد .
وی با اشاره به اینکه دهه هشتادی ها در مقابل دنیای پوشالی استکبار ایستاده ، خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: باید در حوزه های مختلف دانش آموزان ارتقا پیدا کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در آئین افتتاحیه پویش ملی بومرنگ (تامین لوازم ورزشی مدارس کم برخوردار ) به حوزه تربیت بدنی و بسیج و پیام آنها اشاره کرد و گفت: " عقل سالم در بدن سالم است" از فرمایشات امام راحل است و باید در مسابقات ورزشی فعال و پویا بود.

معصومه نجفی پازوکی ابراز داشت: دانش اموزان باید در زمینه ورزش ،تحلیل مسایل سیاسی اجتماعی و حوزه اقتصادی ورود داشته باشند‌.

وی به یکی از نخبه های بسیجی کشور که در حادثه تروریستی شیراز به شهادت رسید اشاره کرد و گفت: شهید محمدرضا در حوزه درسی جرو نفرات برتر بود و زیباشناسی، اخلاقی و اعتقادی و .‌.‌ فعالیت داشت و در یکی از چهارشنبه ها در شاهچراغ آسمانی شد و اینگونه دانش آموزان باید در تمامی ساعت برنامه داشته باشند.

نجفی به نقش دانش آموزان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان باید به نحو مطلوب با فرهنگ و سیره شهدا و سرداران بزرگی همانند، سردار سلیمانی آشنا شوند زیرا سردار سلیمانی‌ها زمانی که در سن نوجوانی و جوانی بود ند نیز حماسه‌ها آفریدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار