خبرهای داغ:

برگزاری نشست فصلی روسای کمیته‌های متناظر هیات ورزش های همگانی فارس

نشست فصلی روسای کمیته‌های متناظر هیات ورزش های همگانی فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۰۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  فارس، نشست فصلی روسای کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس همراه با ضیافت افطار با حضور خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، سرهنگ مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ پاک سرشت مسئول سازمان ورزش بسیج، سرهنگ جاهدی جانشین فرماندهی سپاه فجر، غلامیان  سرپرست و اعضای هیئت رئیسه  هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد.

دکتر خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این ویژه برنامه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: تقوت قاعده همگانی باعث پیشرفت ورزش قهرمانی در سطوح بالای قهرمانی خواهد شد. وی گفت: به توسعه ورزش همگانی باعث شادمانی و ارتقای سلامت و پیشگیری در بحث درمانی خواهیم داشت و حذف کم تحرکی باعث ارتقای سلامت اجتماعی خواهد شد . 

در ادامه، غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار و تبریک فرارسیدن  عید سعید فطر اظهار داشت: در راستای اهداف فدراسیون ورزش های همگانی و توسعه و سرانه ورزش عموم مردم فارس و هیات ورزش های همگانی با تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی ، فرمانداری ها ، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرستان های فارس برنامه های خود و تقویم سالانه را به زودی ابلاغ خواهیم کرد‌.

به گفته وی، مشارکت اجتماعی و حضور آحاد مردم در برنامه های همگانی استان فارس در تمامی سنین از کودکان تا سالمندان و بزرگ ترین اقلیت اجتماعی که افراد با نیازمندی های ویژه و معلولین هستند برنامه های ابتکاری و ارزشمندی را برنامه ریزی و در حال اجرا دارد.

غلامیان افزود: استفاده از ظرفیت خیرین ورزشی و جوانان نخبه برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی گروه سنی جوان با توجه به میانگین سنی هیئت  رئیسه  جوان هیات  همگانی استان فارس هدف گذاری شده و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان فارس اجرا خواهد شد.

غلامیان اجرای ۴ پخش زنده تلویزیونی با حضور بیش از ۲۴۷۰۰ نفر در روز غیر تعطیل و کسب افتخارات و ثبت رکورد های ارزشمند کشوری را نقطه عطف و قوت تیم جدید هیات ورزش های همگانی استان فارس در سه ماه اخیر اعلام کرد.

داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس هم در این نشست گفت : تغییرات خوب و سازنده  با هدف پویایی و  تحرک  بیشتر کمیته ها آغاز شده است که باعث حرکت رو به جلوی هیات ورزش های همگانی استان فارس شده است و به زودی با مسئولین کمیته ها جلساتی را برگزار خواهیم کرد که با هدف معرفی چارت کمیته های خود و اعلام تقویم سالانه اتفاق خواهد افتاد.

آورند ضمن تقدیر از عملکرد کمیته های فعال، در خصوص عملکرد بعضی کمیته‌ها انتقاد کرد و عدم فعالیت این کمیته ها را در طی روز های آتی به منزله انصراف از مسئولیت کنونی دانست و تاکید کرد: به سرعت تغییرات را لحاظ خواهیم کرد .

آورند در خصوص انتصاب های جدید گفت: تغییراتی را در راس چند کمیته خواهیم داشت که به زودی ابلاغ خواهد شد. 

محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس هم در ادامه این مراسم، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی حضار از فیوضات ماه مبارک رمضان گفت : هیات ورزش های همگانی استان فارس در این ایام ایستگاه ورزش عصرگاهی را ایجاد و بعد از افطار در پارک ها ورزش را برای نشاط و سلامت عموم در پارک ها اجرا کرده است. 

وی افزود : کسب رتبه برتر هیات ورزش های همگانی استان فارس در سال گذشته به تلاش شبانه روزی کمیته ها و روسای شهرستانی و عموم مردم بدست آمد و تمام مردم فارس در این افتخار بزرگ نقش داشتند .

جعفری در ادامه با اشاره به حوزه ارتباطات و روابط عمومی، و نیز مسئولیت اجتماعی رسانه های فارس، انتشار اطلاعات و اخبار در اسرع وقت را توفیقی برای هیات ورزش های همگانی استان فارس دانست و مجددا از اصحاب رسانه درخواست کرد تا در راستای توسعه ورزش همگانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی حمایت از برنامه های ورزشی و فرهنگی را در سال ۱۴۰۲ داشته باشند و سفیران سلامت جامعه و خانواده در کنار هیات ورزش های همگانی استان فارس باشند .

در حاشیه این نشست از زحمات داریوش آورند و محمدرضا جعفری با لوح فدراسیون ورزش های همگانی به دلیل عملکرد موثر و شاخص در سال گذشته تقدیر شد و به تیم های مدال آور و قهرمانان ثبت رکورد لوح های به رسم یادگار اهدا شد . انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار