طی پیامی؛

سردار زهرایی شهادت پزشک جهادگر، امیر مسعود مسلمی را تبریک و تسلیت گفت

مسئول سازمان بسیج سازندگی طی پیامی شهادت پزشک جهادگر، امیر مسعود مسلمی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۶۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

سردار زهرایی شهادت پزشک جهادگر، امیر مسعود مسلمی را تبریک و تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی طی پیامی شهادت پزشک جهادگر، امیر مسعود مسلمی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمً

و هر گاه کسی از خانه خویش برای هجرت به سوی خدا و رسول بیرون آید و در سفر، مرگ وی فرا رسد اجر و ثواب چنین کسی بر خداست و خداوند آمرزنده و مهربان است

خبر عروج شهادت گونه پزشک جهادگر، مخلص و بسیجی دکتر امیر مسعود مسلمی از اعضای گروه جهادی الکفیل که در مسیر خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی دچار حادثه ناگوار در حین رانندگی و انجام وظیفه شد، موجب تأثر و تألم اینجانب شد.

جهادگران بسیجی طول دوران حیات با برکت خود همواره منشا خیرات و برکات بسیاری برای مناطق محروم هستند و آثار مثبت خدمات آنها تا سالیان متمادی برای روستائیان و مردم مناطق محروم و مرزی ساری و جاری است

اینجانب شهادت این جهادگر مومن و انقلابی را به جهادگران سرافراز و با اخلاص، خانواده معزز، فعالان جهادگر، دوستداران و وابستگان ایشان تبریک وتسلیت عرض می نمایم.

راه ایشان توسط جهادگران در سراسر کشور پر قدرت ادامه پیدا خواهدکرد، با جدیت درانتظارتصویب قانون درمجلس هستیم تا حقوق این عزیزان و خانواده های گرانقدرشان پایمال نشود و نامشان در زمره شهدای ایران اسلامی عزیز ثبت و جاودانه گردد.

از خدای متعال برای آن مرحوم غفران الهی و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای خانواده و دوست‌ دارانش صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار