اصلاح شبکه برق ۲۱۷ روستای همدان / تبدیل ۱۶۴ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در مناطق روستایی
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر و روز ملی صنعت برق با تشریح فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه تداوم تامین برق در تمام مراکز جمعیتی در دستور کار بود، اظهار کرد: طی سال گذشته در راستای تداوم تامین برق در مراکزجمعیتی با اقدامات خوبی که انجام شد همه شهرستانها و روستاهای استان بدون مشکلی از نعمت برق بهرهمند بودند و توانستیم رضایت مردم را از نظر تامین برق داشته باشیم.
وی با بیان اینکه عبور از شرایط وضعیت آب همدان ازدیگر ماموریتهای ما در سال گذشته بود به اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور تسهیل در امر آبرسانی اشاره و عنوان کرد: در همین راستا حداکثر طی مدت سه روز با کمک پیمانکاران و مجموعه همکاران توانستیم مساله را حل کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تاکید بر اینکه در راستای آبرسانی به مردم، اصلاح و بهینهسازی ۲۳ کیلومتر شبکه تامین برق ایستگاه پمپاژ شماره ۳ انتقال آب از سد تالوار انجام شد، گفت: این اقدام طی مانور جهادی در یک روز انجام شد که کار فوق العادهای بود.
وی با بیان اینکه در اوج بار زمستان مدیریت انرژی بسیار مناسبی با پشتیبانی حاکمیتی اتفاق افتاد، به هماهنگیها و ارتباط موثر بین شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز در این راستا اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه با هماهنگیهای خوب و موثری که بین شرکت گاز و برق صورت گرفت مشکلی در تامین برق به وجود نیامد و بدون ایجاد دغدغه برای مردم در مراکز جمعیتی برق پایدار و مطمئن تامین بود.
سهرابی بیدار به اصلاح و حل مساله برق ۲۱۷ روستا طی سال گذشته اشاره و بیان کرد: جابجایی پایه به تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ پایه انجام شد که نسبت به سال گذشته آن رشدی معادل ۱۰۰ درصد داشت که کار بزرگی بود.
وی به اقدامات صورت گرفته در راستای هوشمند سازی شبکه طی سال گذشته اشاره و اظهار کرد: سال گذشته مرکز هوشمند شبکه برق استان راهاندازی شد که در ابتدا ۲۵ کلید و امروز با ۱۷۰ کلید در حال فعالیت است که البته نیاز به توسعه دارد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این تعداد را به بیش از ۵۰۰ کلید برسانیم
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در مناطق روستایی به میزان ۱۶۴ کیلومتر انجام شد که نسبت به سال گذشته آن ۲۱۰ درصد افزایش داشت، ادامه داد: یک هزارو ۵۰۰ دستگاه روشنایی نیز برای متقاضیان روستایی نصب شد که نسبت به سال گذشته آن رشدی معال ۱۱۰ درصد ایجاد شد.
وی به افزایش سه برابری اعتبارات تخصیص یافته برای تعمیرات خطوط فشارمتوسط به روش خط گرم اشاره و بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته در این حوزه از ۳۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به ۹۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ رسید.
سهرابی بیدار به بهرهبرداری از ۸ نیروگاه خورشیدی در استان با توان ۹/۴۸ مگاوات در استان همدان خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته سهم ظرفیت نیروگاههای خورشیدی استان همدان نسبت به کل نیروگاههای خورشیدی بهرهبرداری شده در کشور، ۴/۱۱ است.
وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در حوزه مشترکین بیش از ۸۸ درصد از کل انشعابات دیماندی قابلیت رویتپذیری دارد، خاطر نشان کرد: با فعالیتهای اساسی صورت گرفته در این حوزه انشعابات قابل رویت بوده که ۳۰ درصد از آنها کنترلپذیر هستند که به دنبال توسعه آن هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تاکید بر اینکه افزایش میزان وصول مطالبات طی سال گذشته به ۰۳/۱۰۰ درصد رسید، اضافه کرد: این اقدام نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۶/۲ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته در راستای فرهنگ سازی و مدیریت مصرف ۵۸۵ هزار مشترک خانگی معادل ۹۱ درصد کل مشترکین خانگی در پیک امسال زیر الگوی مصرف قرار گرفتند، گفت: تعداد ۳۳۷ هزار مشترک خانگی مشمول پاداش صرفهجویی شدند که معادل ۵۲ درصد کل مشترکین خانگی است.
سهرابی بیدار در تشریح دیگر اقدامات صورت گرفته با تاکید بر اینکه انتشار اخبار شرکت در نشریات مکتوب و خبرگزاریها به میزان یک هزار و ۷۴۰ مورد بوده که نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از دو برابر شده است، اضافه کرد: انتشار آگهیهای مختلف اطلاعرسانی، مدیریت مصرف و... در نشریات مکتوب به تعداد یک هزار و ۷۲ مورد و همچنین در خبرگزاریها و پایگاههای خبری در راستای اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف صورت گرفت.
وی با بیان اینکه به منظور اطلاع رسانی و آگاهی سازی و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف بیش از ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار پیامک به مشترکین ارسال شد، گفت: عقد قرارداد با صدا و سیمای مرکز همدان و شرکت پیامهای بازرگانی نیز از دیگر اقدامات بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مهمترین ماموریت ما تداوم تامین برق پایدارو مطمئن برای مشترکین است، به محورهای اصلی و اساسی به منظور تحقق این هدف اشاره و خاطر نشان کرد: ما کار را بر چهار محور هوشمندسازی، افزایش قابلیت اطمینان، افزایش بهره وری، مشتری مداری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشتریان قرار دادیم تا بتوانیم به بهترین شکل خدمت رسانی کنیم و در راستای افزایش رضایت مردم قدم برداریم.
انتهای پیام/