خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) :

اجرای یادواره شهدا در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید قدوسی شهرستان خمینی شهر

به جهت افزایش سطح آشنایی دانش آموزان با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، یادواره شهدا در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید قدوسی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای کریمی، حاج آقای نبوی نصب و پایوران گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید قدوسی محله آدریان شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۷۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به جهت افزایش سطح آشنایی دانش آموزان با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، یادواره شهدا در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید قدوسی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای کریمی، حاج آقای نبوی نصب و پایوران گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید قدوسی محله آدریان شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) گفت: بنابر رهنمود های رهبری، زمان همه چیز را کهنه می‌ کند، مگر خون شهید را
شهادت، نشانه‌ استواری است لذا در همین راستا بنا بر درخواست مسئولین این مدرسه در جهت بصیرت افزایی و زنده نگه داشتن یاد و راه شهیدان اقدام به برگزاری یادواره شهدا در این دبستان نمودیم.

وی در ادامه افزود: در این یادواره ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای کریمی مجری و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نبوی نصب به روایتگری در خصوص سیره شهدا پرداختند.

در ادامه برنامه نیز گروه سرود ترنم انقلاب از بسیجیان نوجوان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) ، به اجرای سرود و همچنین دانش آموز بسیجی امیررضا رضایی به دکلمه خوانی در خصوص شهدا پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار