خبرهای داغ:

برگزاری دوره تکمیلی ۴۵ روزه توسط سپاه ناحیه بهبهان

با حضور ۸۰ نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان بهبهان ،دوره تکمیلی ۴۵ روزه توسط معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه بهبهان و یگان شهید سلیمانی در حال برگزاری میباشد..
کد خبر: ۹۵۳۱۸۰۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان؛ سرگرد پاسدار برادر هاشمی سرشت مسئول معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه بهبهان از اجرای دوره تکمیلی بسیج بصورت متمرکز در حوزه های مقاومت بسیج ، تابعه سپاه ناحیه بهبهان خبر داد و اظهار کرد: اين دوره با هدف رشد و ارتقای دانش و مهارت های سطح پايه رزم جهادی بسيجيان برگزار می شود.

هاشمی سرشت تصریح کرد: بسیجیان در این دوره برای آمادگي حضور و نقش آفرينی در گردان های امنیتی بيت المقدس و به منظور كسب آمادگی لازم برای دفاع و حفظ دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی تحت منويات مقام عظمای ولايت آموزش های لازم را خواهند دید.

 

هاشمی ادامه داد :بسیج هر لحظه آماده‌تر و سربلند‌تر از پیش است و حفظ آمادگی نظامی و معنوی از ذات بسیج بر می‌آید و هدف از برگزاری دوره‌های تکمیلی، بالا بردن و پیشبرد آمادگی نیرو‌های بسیج است.

 

وی در پایان افزود؛ در این دوره برنامه‌های تئوری و عملیاتی توسط اساتید مجرب انجام خواهد شد و به مدت ۳۰ روز آموزش تئوری خواهند دید و بعد از آن ۱۵ روز آموزش عملی و اجرای رزم مقدماتی خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار