خبرهای داغ:
گردان 122امام حسین(علیه السلام):

برنامه فرهنگی و روشنگری سیاسی با موضوع جنگ ترکیبی

به منظور بالا بردن بینش سیاسی وبصیرتی برنامه فرهنگی و روشنگری سیاسی با موضوع جنگ ترکیبی همراه با سخنرانی فرمانده شهرستان با حضور پایوران، بسیجیان و نیروهای وظیفه گردان 122امام حسین(علیه السلام) در محل خود گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۳۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزای بسیج از لشگر14امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن بینش سیاسی وبصیرتی برنامه فرهنگی و روشنگری سیاسی با موضوع جنگ ترکیبی همراه با سخنرانی فرمانده شهرستان با حضور پایوران، بسیجیان و نیروهای وظیفه گردان 122امام حسین(علیه السلام) در محل خود گردان برگزار گردید.

فرمانده گردان122امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: برنامه فرهنگی و روشنگری سیاسی با موضوع جنگ ترکیبی و شناختی و برنامه های دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون و نحوه مواجه جمهوری اسلامی با حضور جمع کثیری از بسیجیان گردان 122امان حسین(علیه السلام) و پایگاه تابعه برگزار گردید.

 در این برنامه که در محل باغ بانوان شهرستان نجف آباد برگزار گردید از فرمانده محترم شهرستان جناب سرهنگ نوابی  جهت سخنرانی دعوت به عمل آورده شد ایشان ابتدا تاریخچه خیانت ها و دشمنی های استکبار جهانی در راس آنها آمریکا و انگلیس را در یکصد سال اخیر مورد بررسی قرار داده و از کمک 36کشور به صورت مستقیم در تهاجم رژیم بعث عراق سخن به میان آوردند . ایشان ضمن تشریح فتنه های مختلف در 40سال اخیر همچون حوادث کوی دانشگاه ،انتخابات سال88،اغتشاشات سالهای 96،98،1400 آنها را در جهت فتنه آفرینی و تجزیه ایران دانسته و لزوم شناخت بسیجیان از فتنه های پیش رو سخنانی را ایراد کرد.

 بعد از سخنان فرمانده ناحیه روحانی گردان به تشریح اقدامات فرهنگی پرداخت وبر لزوم مشارکت همه بسیجیان در کلیه برنامه تاکید نمودند در پایان مراسم به چهل نفر ازبسیجیان فعال و پیشرو هدایایی به پاس زحمات آنها در یکسال اخیر اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار