مکتب سلیمانی، راهگشای جهادگران در محرومیت‌زدایی است

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی (عج) گفت: امروز جهادگران باید حاج قاسم گونه در سنگر دفاع از ولایت حاضر شوند چراکه حاج قاسم عملا با ولایت‌مداری آن هم در مقام عمل ثابت کرد که راه نجات ما در تبعیت از ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۵۷
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

مکتب سلیمانی، راهگشای جهادگران در محرومیت‌زدایی است

حجت‌الاسلام هادی پیری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل به لزوم جریان‌سازی مکتب سلیمانی در اقشار مختلف جامعه به‌ویژه گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت:اخلاص اولین شاخصه مکتب سلیمانی است که ترویج آن در اقشار مختلف جامعه می‌تواند در جامعه از تأثیرگذاری عمده‌ای برخوردار شود.

وی از اندیشه و عمل برای جلب رضای الهی و ایستادگی و ثابت قدمی در مسیر خداوند به‌عنوان یکی دیگر از شاخصه‌های مکتب سلیمانی نام برد و گفت: اخلاص بارزترین ویژگی رفتاری شهید سلیمانی بود،

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی (عج) تصاویر منتشر شده از حاج قاسم در صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی را یادآور شد و گفت: این تصاویر به زیبایی بیانگر تواضع و اخلاق حاج قاسم است بطوریکه همین تواضع و فروتنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین علت جذب مردم نیز است، سلیمانی برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین بود.

وی در ادامه سخنان خود به محبوبیت بالای سردار دلها اشاره کرد و گفت: غوغای میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار دلها از کربلا تا تهران، مشهد، اصفهان و جای‌جای کشور حکایت از محبوبیت بالای این مرد خدایی داشت، جهادگری که در مواقع حساس بیل و کلنگ‌اسلحه‌اش می‌شد و تا کَمر برای نجات مردم در گِل‌ولای فرو می‌رفت، فرماندهی که در میدان نبرد در دل دشمن داعشی پرصلابت‌تر از همیشه بر بلندای میدان هَل مِن مبارز می‌طلبید.

 حجت‌الاسلام پیری از ولایت‌مداری به‌عنوان اصلی‌ترین شاخصه مکتب سلیمانی نام برد و گفت: امروز جهادگران باید حاج قاسم گونه در سنگر دفاع از ولایت حاضر شوند چراکه حاج قاسم عملا با ولایت‌مداری آن هم در مقام عمل ثابت کرد که راه نجات ما در تبعیت از ولایت‌فقیه است.

وی از تکلیف‌مداری به‌عنوان سومین ویژگی مکتب سلیمانی نام برد و گفت: عمل به تکلیف، مطالبه حاج قاسم از مسئولان و مردم بود و خود نیز در این راه به شهادت رسید.

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی (عج) از روحیه انقلابی و کار جهادی به‌عنوان مهمترین ویژگی‌های جهادگران نام برد و گفت: حاج قاسم به عنوان سیدالشهدای جبهه مقاومت با همین روحیه چه در داخل کشور و چه در جبهه مقاومت آحاد مردم را شیفته خود ساخت چراکه حاج قاسم با صداقت در گفتار و عمل، کار و تلاش شبانه‌روزی دغدغه حل مشکلات مردم را داشت و خود در این راه هرآنچه از دستانش برمی‌آمد انجام داد.

وی تصریح کرد: حزب و جناح در دستگری از مردم برای حاج قاسم معنایی نداشت همچنانچه در مقابله با دشمنان اسلام، ولایت خط‌قرمز حاج قاسم بود.

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی (عج) از مردم‌داری و مردم‌یاری حاج قاسم به‌عنوان الگوی جهادگران در خط مقدم محرومیت‌زدایی نام برد و گفت: مردم‌محوری ویژگی شهید سلیمانی است، این شهید توجه ویژه‌ای  به مردم داشت به‌طوری‌که این خصلت از مهمترین ویژگی‌های مکتب سلیمانی شمرده می‌شود.

 وی با بیان اینکه جهادگران در همه عرصه‌ها باید مکتب سلیمانی را الگوی عملیاتی خود قرار دهند گفت: حاج قاسم جهادگری بی‌مانند بود که در میدان خدمت به مردم و میدان دفاع از کشور و حرم اهل بیت (ع) سراسر شور و شوق بود و با عمل خود در مواقع بحرانی خط شکن بود و تا لحظه آخر نیز با تمام توان شجاعانه و مدبرانه با پیروی از ولایت‌فقیه از اسلام  و انقلاب دفاع کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار