فرمانده سپاه ناحیه فومن

انقلاب اسلامی آغازی بر پایان ظلم و استبداد بود .

فرمانده سپاه فومن در راهپیمایی ۲۲ بهمن بخش سردار جنگل این شهر حضور پرشور مردم را ناامیدی توطئه‌های دشمن انقلاب بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۲۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

 

انقلاب اسلامی آغازی بر پایان ظلم و استبداد بود .

به گزارش خبرگزاری بسیج فومن ، فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع مردم ولایتمدار بخش سردار جنگل در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ۴۵ امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۱۰شهید شهرستان فومن و ۷۲ شهید بخش سردارجنگل ،دنیا را نظاره گر حماسه پرشور و بینظیر و رزمایش بزرگ مردمی در سرتاسر ایران اسلامی بیان کردو گفت: مردم ولایتمدار فومنی با وجود تلاش بی امان و پرهزینه رسانه ای دشمن , بار دیگر دشمنان انقلاب و ولایت را همانند ۴۵ سال گذشته ناامید کردند.

 

سرهنگ پاسدار محسن جعفری انقلاب اسلامی را محصول انقلاب علوی و فاطمی ومکتب امام برگرفته از عاشورای حسینی دانست و گفت:نقلاب اسلامی آغازی بود بر پایان ظلم و استبداد و در این مکتب انسان ساز ، رشدوتعالی جوانان و نقش آفرینان در انقلاب و دفاع مقدس توسط آن پیر فرزانه و معمار کبیر انقلاب امام(ره) شکل گرفت.

 

 وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان مهترین ویژگی انقلاب اسلامی ایجاد امنیت و اقتدار را بیان کردو افزود: انقلاب اسلامی با جانفشانی شهدا امنیت و اقتدار را تامین کرده است .

 فرمانده سپاه فومن با تاکید به جهادتبیین به ویژه برای جوانان با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد:رسانه های دشمن ذلت و خواری و سرخوردگی و استبداد زمان طاغوت را بصورت وارونه برای جوانان و نوجوانان و نسلی که آن دوران را ندیده ، زیبا و موفق معرفی می کنند لذا باید با جهاد تبیین ، حقیقت تلخ تاریخی دوران طاغوت و استبداد واستثمار و تحت سلطه استعمار ، و وابستگی محض به بلوک شرق و غرب را برای این نسل بیان کرد .

 وی مهمترین عامل بازدارندگی و عقب راندن دشمن، قبل ازدستاوردهای بینظیر دفاعی و نظامی وموشکی سپاه و نیروهای مسلح ، روحیه پایداری و ایستادگی و مقاومت و شهادت طلبی و ظلم ستیزی مردم همیشه در صحنه و قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی بیان کرد.

سرهنگ جعفری از نقش آفرینی مردم در انقلاب و وحدت کلمه گفت و خاطر نشان کرد: مردم فلسطین با عملیات طوفان الاقصی و دربرابر کشتار بیشمار رژیم صهیونسیتی موجب بیداری همه مسلمانان و مردمان آزادی خواه جهان شده اند .

وی مهمترین عرصه کنونی را عرصه انتخابات عنوان کرد و گفت: دشمن با تبلیغ بی اثر بودن انتخابات در تلاش است که مشارکت حداکثری کاهش دهد که با اولویت افزایش مشارکت حداکثری در انتخاب اصلح باید همت داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار