مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

در راستای تحقق شعار سال نور تمام ظرفیتهای آموزش و پرورش در خدمت نهادهای دولتی و غیردولتی

رضا رضایی در این دیدار با تبریک سال ۱۴۰۳ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» خاطر نشان کرد: تمامی امکانات و ظرفیت های آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار سال نو در خدمت نهاد های دولتی و غیر دولتی هستند.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۰۴
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رضا رضایی در این دیدار با تبریک سال ۱۴۰۳ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» خاطر نشان کرد: تمامی امکانات و ظرفیت های آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار سال نو در خدمت نهاد های دولتی و غیر دولتی هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۹ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی در سطح استان کرمان بیان کرد: استفاده از ظرفیت این اردوگاه ها جهت ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

رضایی با بیان اینکه اردوگاه شهید باهنر کوهپایه با مساحت ۱۴۵ هکتار ظرفیت ارزنده ای جهت برای برگزاری اردوهای دانش آموزی است از تجهیز این اردوگاه به سوئیت های مجهز جهت اسکان شبانه روزی و زمین چمن مصنوعی خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اردوگاه شهید رجایی کوهپایه نیز ۷۳ هکتار مساحت دارد بر مستند سازی این اردوگاه با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری داری استان تاکید کرد.

رضا رضایی از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و خاطر نشان کرد: تحقق اهداف سایر دستگاه های اجرایی در گرو تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز در این دیدار گفت: تا جایی ظرفیت قانونی وجود داشته باشد در راستای مستند سازی املاک آموزش و پرورش همکاری می کنیم.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان جهت پیگیری مستند سازی اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار