جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان

زنجان-جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان از برگزاری جشن تکلیف برای ۵۵ نفر از دانش آموزان دختر دهستان قره پشتلو همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۵۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان

جلال غورقانلو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد:به مناسبت دهه کرامت برنامه اردوی یک روزه 

 

ویژه دانش آموزان دهستان قره پشتلوی پایین  و مادران آنان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این مراسم در امامزاده محمدبن ابراهیم روستای حاج سیران برگزار شد،گفت:برگزاری جشن تکلیف، تجلیل از فعالان فرهنگی و تربیتی،زیارت پرچم متبرک آستان قدس رضوی ،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز،برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی ویژه مادران دانش آموزان ،تحویل اقلام ورزشی به امامزاده برای استفاده عموم مردم ونیز برگزاری نماز جماعت نمونه ای از برنامه های برگزار شده در این روز بود.

 

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری دستگاه های فرهنگی و تربیتی استان زنجان برگزار شد،افزود:توجه به نوجوانان و جوانان،خانواده و مدرسه،نقش آفرینی نسل آینده انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی،رشد و تعالی جامعه روستاهای هدف باایجاد زمینه و بسترهای مناسب و ایجاد انگیزه امید و باور همگانی به آینده انقلاب اسلامی از اهداف این برنامه است.

 

وی با تاکید بر اینکه آشنا کردن دانش‌آموزان با مبانی دینی از دیگر برنامه‌هایی است که در روستاها اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: در این کلاس‌ها موضوع آشنایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز در دستور کار جدی قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار