فرماندار پارس آباد:

مدیران ادامه دهنده مکتب شهید جمهور آیت الله رئیسی باشند

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم و نظام، دنباله رو مکتب رئیس جمهور مردمی و شهید آیت الله رئیسی یعنی خدمت صادقانه و از سر اخلاص باشند.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۰۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

مدیران ادامه دهنده مکتب شهید جمهور آیت الله رئیسی باشند

به گزارش خبرنگار بسیج، جابر جهان بین ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه راه شهدای خدمت با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: حقیقتاً خادم الرضا (ع)، خادم جمهور ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش، جهادی و مردمی کشور عزیزمان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد و پاداش خدمتش را با نائل گردیدن به درجه والای شهادت گرفتند.

وی با اشاره به اینکه مدیران، دنباله رو مکتب رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی باشند، گفت: شهید جمهور خدمات ماندگاری از خود برای مردم به یادگار گذاشت و این مسیر جهادی همچنان از سوی خادمان ملت ادامه دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص اینکه انتخابات ریاست جمهوری هشت تیرماه برگزار خواهد شد، افزود: مردم در ادامه راه شهید جمهور، مشارکت بالا در انتخابات را رقم خواهند زد و برای برگزاری انتخابات باید تمام دستگاه‌های اجرایی با کار مضاعف و شبانه روزی فرآیند را پیگیری کنند.

جهان بین با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: ۱۴ خرداد فرصتی مناسب برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

رییس شورای اداری شهرستان پارس آباد بر لزوم آشنایی جوانان و نسل جدید با افکار و اندیشه‌ها و شخصیت امام خمینی (ره) را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تمامی ادارات شهرستان آمادگی لازم را برای انجام هر چه باشکوه‌تر این مراسم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد نامگذاری معابر و خیابان‌هایی از پارس آباد به اسم شهدای خدمت تصویب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار