خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سیدمحمد دلبری:

معنویت و صداقت راز ماندگاری امام خمینی(ره) بود/با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم

حجت‌الاسلام دلبری گفت: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است ،از ویژگی ها و رازهای ماندگاری امام خمینی(ره) ایمان،معنویت و صداقت در رفتارش بود.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۷۵
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:حجت‌الاسلام سیدمحمد دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در محله ولاغوز شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است ،از ویژگی ها و رازهای ماندگاری امام خمینی(ره) ایمان،معنویت و صداقت در رفتارش بود.

وی در ادامه افزود: امام با آمدنش نماز ،زکات و امر به معروف و نهی از منکر ، جهاد را در جامعه احیا کرد.

حجت‌الاسلام دلبری به مدیریت و راهبری مدبرانه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : بعد از ارتحال امام(ره) ، آیت الله العظمی  خامنه ای این حکیم فرزانه با دارا بودن ویژگی های حضرت امام خمینی(ره) این انقلاب را با آرامش کامل رهبری می‌کند.

امام جمعه شهرستان کردکوی به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رأی باید اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.

امام جمعه شهرستان همچنین به روز ۲۵ ذی القعده روز دحوالارض اشاره کرد و گفت: دحوالارض روزی است که زمین گسترانده شده است،برای این روز فضیلت بسیاری آمده و اعمالی مانند روزه داری و عبادت توصیه شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار