خبرهای داغ:
غفاری‌آثار خبر داد

افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط روستایی رزن

همدان-فرماندار رزن از افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط روستایی این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۱۶۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اصغر غفاری‌آثار در جمع خبرنگاران از افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط روستایی این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال زمینه ارتقای فناوری همراه روستای آرپادره به اینترنت ۴G را فراهم کرد.

وی گفت: طرح‌‌های قابل افتتاح شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال هم شامل احداث سایت همراه روستای قره بلاغ و روستای چایان و ارتقای اینترنت به ۲G و ۴G  است.

فرماندار رزن اضافه کرد: ساخت سایت‌های همراه و ارتقای فناوری همراه از محل اعتبارات تعهد خدمات عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) انجام شده است.

وی با اشاره به اهمبت تامین زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: بسیاری از علوم و فنون وابسته به ارتباطات و فناوری اطلاعات شد و اگر امروز در این زیرساخت سرمایه گذاری نشود، سیستم‌های بانکی، مالی و خدمات رسانی دچار مشکل می‌شوند.

غفاری‌آثار با اشاره به اینکه زندگی امروز بشر وابسته به اینترنت است افزود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار اهمیت دارد و آینده کشورها با این تکنولوژی در ارتباط است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار