خبرهای داغ:

الگوی "مهمانی غدیر" به نسل آینده منتقل شود

استاندار لرستان گفت: برپایی جشن عمومی غدیر و خدمت رسانی به مردم در این مهمانی، الگوسازی و به نسل آینده منتقل شود.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۹۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ابوطالب شفقت امروز در نشست هماهنگی مهمانی غدیر با اشاره به اهمیت این عید بزرگ تا ظهور امام زمان (عج) اظهار داشت: توجه به غدیر، توجه خاص به نجات انسان است لذا تبیین غدیر و اصل شناخت در این مناسبت ضروری می باشد.

 

وی افزود: همچنین باید ایجاد انضباط و فراهم کردن شرایط برای مهمانی غدیر در راستای خدمت رسانی به مردم با هدف نشاط جامعه در دستور کار قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی، موسسات و نهادها برای برگزاری هرچه بهتر مهمانی غدیر، تبیین دستاوردهای دولت و ارایه خدمات به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

 

استاندار لرستان مهمانی غدیر را یک حرکت مردمی دانست و عنوان کرد: برای برطرف کردن ترافیک خیابان های اطراف بلوار "شورای خرم آباد" در روز مهمانی غدیر، شورای ترافیک تشکیل، مسائل مورد نظر بررسی و مسیرهای جایگزین تعریف شود.

 

شفقت ادامه داد: دنیا از طریق رسانه‌های اجتماعی ما را رصد می‌کند و کوچکترین خطا را آنقدر بزرگ جلوه می‌دهد که اقدامات بزرگ در راستای خدمت رسانی کم اهمیت نشان داده شود بنابراین باید خدمت رسانی به مردم در مهمانی غدیر الگوسازی و به نسل آینده منتقل شود.

 

وی اجرای مدل های مدیریتی دوران دفاع مقدس در جامعه امروزی را ضروری برشمرد و گفت: باید خدماتی که رییس‌جمهور شهید در ۳۳ ماه گذشته ارایه داد به فرهنگ مدیریتی تبدیل شود که امیدواریم این اقدامات در دولت چهاردهم رخ دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار