خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان؛

مشارکت حداکثری تکلیف همه ماست/رهنمود‌های ائمه‌جمعه برای افزایش مشارکت بسیار مهم و ارزشمند است

سیدعلی مهاجر گفت: ائمه‌جمعه شیعه و سنی استان در انتخابات گذشته مخلصانه و مدبرانه پای کار بودند و نقش سازنده و موثری در مشارکت مردم ایفا کردند.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۹۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

مشارکت حداکثری تکلیف همه ماست/رهنمود‌های ائمه‌جمعه برای افزایش مشارکت بسیار مهم و ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست صمیمانه با ائمه‌جمعه شیعه و سنی گنبد کاووس و اعضای شورای تأمین این شهرستان، ضمن تقدیر از هم‌راهی و حمایت ائمه‌جمعه در برگزاری انتخابات گذشته و مشارکت حداکثری، اظهار داشت: رهنمود‌های ائمه‌جمعه برای افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح مهم و ارزشمند است، ائمه‌جمعه شیعه و سنی استان در انتخابات گذشته مخلصانه و مدبرانه پای کار بودند و نقش سازنده و موثری در مشارکت مردم ایفا کردند.

وی افزود: مشارکت حداکثری تکلیفی است که بر عهده همه ما گذاشته شده است و در این راستا نقش ائمه‌جمعه بسیار ارزشمند است و قطعاً ما به‌عنوان مسئول و مجری برگزاری انتخابات از پیشنهادات همه بزرگواران و علما بهره خواهیم برد.

مهاجر اظهار داشت: شهید جمهور رئیسی انتظارات را از دولت آینده بالا برد و اکنون رسالتی بر دوش داریم تا ضمن مشارکت افزایی، الگوهای فرد اصلح را مطابق با منویات مقام معظم رهبری تبیین نماییم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مطمئنا با تبیین و بیان معیارهای رئیس‌جمهور اصلح در تراز انقلاب اسلامی که در شهید رئیسی متبلور بود، فضای غبارآلودی که در زمان تبلیغات انتخاباتی به‌وجود می‌آید را کنار زده و مردم را در تشخیص فرد اصلح کمک کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار