خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

خون شهدا نظام الهی ما را بیمه کرد

همدان-استاندار همدان گفت: خون شهدا نظام الهی ما را بیمه کرد اما تکلیف ما در مقابل آن‌ها حفظ حرم و نظام الهی است و امروز باید برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و استحکام بخشی به این نظام مقدس تلاش کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۳۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا توسط خدای متعال انتخاب می‌شوند اینطور نیست که تصور کنید تصادفا کسی به شهادت می‌رسد بلکه آن‌ها انتخاب شده هستند و هر کسی توفیق شهادت را پیدا نمی‌کند.

وی افزود: در روزگار سختی که دشمنان این سرزمین به کشور ما حمله کرده بودند، هزار جوان پاک باخته، با عشق و علاقه برای معامله با خدا و کسب رضای خدا نه کسب بهشت و دنیای آخرت بلکه برای کسب رضای خدا در مسیر ایثار و شهادت گام برداشتند.

استاندار همدان بیان کرد: خداوند شهدا را از بین خیل عظیم انسان‌ها جدا کرده‌ است که البته قضا و قدر خدا این است که عده‌ای امثال شهید همدانی و شهید قاسم سلیمانی از خیل شهدا بمانند و بعدها به آن‌ها بپیوندند.

وی با بیان اینکه شاید مسیر کوتاه برای رسیدن به رضای الهی شهادت است، مسیری که ما افراد معمولی سال‌ها باید طی طریق کنیم تا به آن برسیم، ابراز کرد: به ویژه سربازان گمنام امام زمان در گمنامی و خاموشی به مجاهدت می‌پردازند و به شهادت می‌رسند و محل دفن پیکر مطهر بسیاری از این عزیزان همچون حضرت زهرا(س) گمنام است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه باید از جامعه اطلاعاتی تشکر کنیم که برای نکوداشت مقام شهدا مراسمی را برگزار کردند که ارزشمند است و امیدوارم استمرار داشته باشد، عنوان کرد: خون شهدا نظام الهی ما را بیمه کرد اما تکلیف ما در مقابل آن‌ها حفظ حرم و نظام الهی است و امروز برای استحکام و صلابت هر چه بیشتر این نظام باید برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و استحکام بخشی به این نظام مقدس تلاش کرد.

وی با اشاره به چهار مولفه مورد تأکید مقام معظم رهبری در انتخابات مبنی بر مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت پایدار با بیان اینکه انصافاً این چهار مولفه درانتخابات اسفندماه به شایستگی اجرایی و عملیاتی شد، مطرح کرد: با انسجام و وحدتی که در سطح استان وجود دارد و با حمایت و هدایت نماینده ولی فقیه در استان و همکاری شورای تامین این چهار اصل را در انتخابات پیش‌رو اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد و فرد اصلح انتخاب خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه امیدواریم همانگونه که در مجلس شورای اسلامی شایستگان استان انتخاب شدند و به مجلس راه پیدا کردند باید در سطح ملی هم فرد شایسته انتخاب شود که راه و مسیر نورانی شهید رئیسی را ادامه دهد، یادآور شد: ما برای مانایی و پایداری این نظام هیچ راهی جز صلابت و مقاومت در مقابل با استکبار نداریم، خط سازش و کوتاه آمدن در مقابل خواسته‌های دشمن منجر به شکست و نابودی است و ما این اجازه را نداریم به واسطه خون شهدا و پشت سر رهبری باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با تأکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق رأی خاطرنشان کرد: به حسب وظیفه تواصی به حق و دعوت به حضور می‌کنیم و امیدواریم فردی با ویژگی‌های فرد اصلح مورد تأکید مقام معظم رهبری انتخاب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار