خبرهای داغ:

پیام تبریک سازمان بسیج اصناف استان همدان به مناسبت  روز ملی اصناف

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با صدور پیامی  روز ملی اصناف را به اصناف و بازارایان  استان همدان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۹۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جعفر حسام طاهر مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با صدور پیامی روز ملی اصناف را به اصناف و بازارایان  استان همدان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اصناف یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور و از بزرگ‌ترین و موثرترین شبکه‌های مردمی فعال در نظام تولید و توزیع کالا و خدمات و بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) از بازوان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند. قشری مومن، انقلابی و با بصیرت که در مقاطع مختلف حیات پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی كشور چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در شرایط تحریم‌های ظالمانه، دست از كار و تلاش و خدمت به مردم برنداشته و علیرغم همه مشكلات و سختی‌ها، همیشه پشتیبان توانمند و حامی دلسوزی برای نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

نقش و جایگاه اصناف و بازاریان با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «جهش تولیدبامشارکت مردم» در تبعیت از این فرمان و توسعه ملی کشور بسیار حائز اهمیت است و انشاالله در انتخابات پیش رو هم شاهد حضور پرشور آحاد اصناف و بازاریان استان همدان خواهیم بود.

اینجانب با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شریف استان همدان تبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف و بازاریان محترم خواستارم.

سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار