سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج گیلان

فعالیت ۱۹ قشر تخصصی سپاه قدس گیلان پیرامون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج گیلان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای اظهار کرد: نگاه دوست و دشمن به انتخابات ۱۵ تیر است و مشارکت حداکثری مردم منجر به تقویت هندسه قدرت ایران اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۸۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۵

فعالیت ۱۹ قشر تخصصی سپاه قدس گیلان پیرامون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد تخصصی اقشار و متخصصین بسیج سپاه قدس گیلان افزود: فارغ از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، این توسعه یافتگی سیاسی و مردم سالاری دینی در منطقه غرب آسیا کم نظیر و ستودنی است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه ایرانِ اسلامی امروز در حوزه های مختلف جزو قدرت های برتر می باشد خاطرنشان کرد: ایجاد امیدواری در میان مردم و به خصوص جوانان و دوری از افسرگی اجتماعی و خودتحقیری امروز به یک اصل حیاتی تبدیل شده است. دولت آینده نقش مهمی در پیشبرد تمدنی و رفع مشکلات داخلی به طور خاص در ابعاد اقتصادی خواهد داشت.

 

آقازاده با بیان اینکه ۱۹ قشر تخصصی سپاه قدس گیلان در مجموعه بسیج اقشار و متخصصین پیرامون مشارکت حداکثری فعال هستند، گفت: ده ها همایش، نشست های تخصصی، گفتگوهای چهره به چهره، حضور در کارخانجات، ادارات، دانشگاه ها و… بخشی از فعالیت های وسیع بسیج اقشار سپاه قدس گیلان در این ایام می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار