پرچم عزای حسینی در شهرستان چناران برافراشته شد

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پرچم عزای حسینی در شهرستان چناران برفراشته شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۰۱۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، به مناسبت فرارسیدن ماه سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرچم مشکی عزا به نشانه ارادت به سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در میدان سردار شهید قاسم سلیمانی، برافراشته شد.

این مراسم معنوی با آیاتی چند از کلام الله مجید با نوای علی حیدری آغاز شد سپس حجت الاسلام مظفر تاجی، امام جمعه چناران ضمن تسلیت این ایام و قدردانی از حضور مردم و تلاش فرماندار و دست اندرکاران امر انتخابات با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: در طول یک هفته قریب به ۵۵ میلیون ایرانی سرنوشت کشور را رقم زدند و سیلی محکمی بر صورت دشمنان نواختند.

وی گفت: رئیس جمهور با تنفیذ رهبری و سوگندنامه کار خود را آغاز خواهد کرد لذا خواسته بحق ملت ایران این است که رئیس جمهور منتخب در جهت اعتلاء و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد و راه شهید جمهور آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

اجرای گروه عاشقان حریم ولایت و نوحه خوانی حجت الاسلام نورانی فر ذاکر اهل بیت پایان بخش این محفل معنوی بود.

خبرنگار / ملیحه مداح 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار