خبرهای داغ:

اجتماعات مدافعین حریم خانواده در شهرستان سرخه برگزار شد

همزمان با ماه محرم و به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجتماعات مدافعین حریم خانواده در روستاهای اروانه،لاسجرد و شهر سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۲۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نهضت عاشورا برای احیای ارزش های دینی بود. در سایه آن حجاب و عفاف زن مسلمان نیز جایگاه خود را یـافـت و امـام حـسـیـن (علیه السلام) و زیـنـب کـبـری و دودمـان رسـالت، چـه بـا سـخـنـانـشـان، چـه با نحوه عـمـل خـویـش، یـادآور ایـن گـوهـر نـاب گـشتند. برای زنان، زینب کبری و خاندان امام حسین (علیه السلام) الگـوی حـجـاب و عفاف هستند.

 مردم ولایت مدار شهرستان سرخه در راستای دفاع از عفاف و حجاب و حفظ حریم خانواده در حسینیه روستای اروانه، حسینیه اعظم روستای لاسجرد و هیئت سیدالشهدای این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا پیوندی و حجت الاسلام جوادی گردهم آمدند.

 این اجتماع مردمی با اجرای گروه سرود نوجوانان، گفتمان، برپایی حسینیه کودکانه، قصه گویی حجاب همراه بود و شرکت‌کنندگان در این اجتماع یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نهضت گوهرشاد را گرامی داشته و نسبت به حفظ حریم خانواده و جلوگیری از ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه تاکید داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار