خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی ملایر، گروهی از جنس جهاد و تبیین

همدان-گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی ملایر،گروهی ازجنس رسانه وتبیین است که در راستای عمل به منویات رهبری مبنی براهتمام به مسئله‌ فضای مجازی تمام توان خودرا بری تبیین مبانی انقلاب ومسائل روز جامعه به میدان آورد.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۵۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی ملایر، گروهی از جنس جهاد و تبیین

ریحانه چهاردولی مسئول گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه توفیقی حاصل شده که در گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی شهرستان ملایر مشغول به خدمت شوم، اظهار کرد: در ابتدا به صورت مستقل به تولید محتوا و فعالیت رسانه‌ای مشغول بودم اما از آنجا که حرکت جهادی در قالب گروه‌های جهادی مایه برکت و مباهات در کار است؛ تصمیم بر این شد که به نام مبارک سیدالشهدای اهل قلم در یک گروه جهادی کار کنم و بر دایره‌ اعضای گروه مذکور اضافه کنم.

وی افزود: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهتمام به مسئله‌ فضای مجازی به ویژه توجه قشر جوان به این موضوع تصمیم گرفتیم حرکتی جهادی کنیم و تمام توان خود را بری تبیین مبانی انقلاب اسلامی و مسائل روز جامعه به میدان آوریم.

این جهادگر بسیجی با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی ملایر عنوان کرد: تولید محتوا متناسبت با مسائل روز فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و...، برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله بادیگاردهای فضای مجازی، هوش مصنوعی، نقد تخصصی بهاییت و... و تولید موشن گرافی و برگزاری پویش‌های مجازی از برنامه‌های این گروه است و در آینده نیز برنامه تهیه مستند را داریم.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی فضای مجازی و دوره‌های تبیینی را از مهمترین برنامه‌های اجرایی این گروه جهادی دانست و گفت: با فضل الهی در بهمن ماه ۱۴۰۲ اقدام به برگزاری دوره‌ پرمحتوا بادیگاردها با حضور اساتید برجسته کشوری کردیم، وجه تسمیه این دوره این بود که درنظر داشتیم مخاطبانمان را که عمدتا نوجوانان و جوانان بودند از پیچیدگی‌های رسانه آگاه کنیم و هرکدام از آنها خود یک سپر دفاعی در برابر هجمه‌های دشمن باشند و بازخورد مثبتی گرفتیم.

چهاردولی تصریح کرد: علاوه بر آن گروه جهادی ما عرصه جهاد را در ایام عید نوروز خالی نگذاشت و دوره نقد بهاییت را با توجه به نقش موثر بهاییان در فتنه‌های اخیر  برگزار کرد.

وی با بیان اینکه در برهه‌ای حساس و با توجه به فرمایش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در پیچ تاریخی مهمی قرار گرفتیم، افزود: این مسئله می‌طلبد جدی‌تر پا به عرصه‌ اثرگذاری بگذاریم؛ بنابراین گروه جهادی ما علاوه بر فعالیت رسانه‌ای که دارد اقدام به برپایی گروه‌های هنری و فرهنگی نیز کرده است و در مناسبات مختلف تاریخی به اجرای تئاتر و سرود همگانی می‌پردازد.

این جهادگر بسیجی عنوان کرد: فرهنگ غنی ایرانی اسلامی باید در تمام ابعاد زندگی اجتماعی و کاری نمود پیدا کند و به تبع با توجه به نقش گروه‌های جهادی در اعتلای این امر، بسیار حائز اهمیت و کارآمد است که این‌گروه ها خود از این منظر دست پر باشند.

وی ادامه داد: در گروه فرهنگی که پیش‌تر مطرح شد با به میان آوردن کودکانی که از مهر یکی از والدین بنا به هر دلیلی محروم مانده‌اند هم به امور تربیتی آنها و هم سعی داریم به برطرف کردن خلأهای روحی حادث بپردازیم.

چهاردولی با اشاره به اینکه فعالیت جهادی و محرومیت زدایی توسط خود مردم نوعی مشارکت آنها در برطرف کردن موانع یک زندگی نسبتا مطلوب است، گفت: با توجه به رسالت‌های تعریف شده برای گروه‌های جهادی، هرکدام از آنها به مسئله‌ای خاص می‌پردازند و این امر صبغه‌ تاریخی در ایران و اسلام دارد و قطع به یقین مورد تایید و تصدیق پرودگار و حضرت حجت(عج) است.

وی تصریح کرد: برنامه گروه جهادی ما برای آینده وسعت دادن جمع شهید آوینی‌ها و کمک به آنها برای نقش آفرینی موثر در جامعه از برنامه‌های تنظیم شده این گروه جهادی است و در تلاش هستیم حربه‌ رسانه‌ای دشمن را به نحو احسن خنثی کنیم و مبانی درست انقلاب را به مردم به ویژه نوجوانان بشناسانیم.

این جهادگر بسیجی با بیان اینکه با ارگان‌ها و تشکیلات مختلف کشور در ارتباط هستیم، گفت: ایجاد بستری مناسب و ادوات لازم برای تولید محتوا از دغدغه‌های همیشگی ما بوده که اگر این امر مهیا شود فعالیت مارا تسهیل می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است در امر فرج و زمینه سازی ظهور به کمک این گروه جهادی موثر واقع شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار