خبرهای داغ:

شهدا مدافع مرزهای جغرافیایی و فرهنگی

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: شهدا با حضور در مناطق جنگی از از مرزهای جغرافیایی و امروز با نام و یادشان و اجلاسیه ها از مرزهای فرهنگی دفاع می کنند.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۷۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع پرشکوه مقدس، این دیدار این هفته با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان با رزمندگان روستای صوفی آباد انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در این جمع اظهار داشت: امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه می فرمایند: جایگاهی که رزمندگان و شهدای ما دارند و هرکسی که آبرو، مال و جان خود را در این مسیر می گذارد، ارزشمند است. این روحیه مبارزه و جهاد است، که هر فرد این روحیه را دارد، که بگوید از کشورم، ولایت، مرز، قرآن و اهل بیت خویش دفاع می کنم.

او افزود: امروز در جای جای کشورمان می بینیم، در یک شکل آن شهدا از مرزهای جغرافیایی دفاع کردند و در شکل دیگر آن با نام و یادشان و اجلاسیه ها از مرزهای فرهنگی دفاع می کنند. انسان های زیادی و امثال شما در صحنه های نبرد حق و باطل در خط مقدم و پشت جبهه ها حضور یافته و در پشت سر ولایت حرکت کردند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ادامه داد: امام سجاد (ع) می فرمایند: اشک و شهادت دو وسیله پیروزی هستند، شهادت از آن جهت که کشور طیب و طاهر شود و روبه رشد رود و ثمرات خوبی دهد. اشک وسیله است برای اینکه وجود انسان پاک شود و میوه های طاهر دهد.

امام جمعه شهرستان سرخه در ادامه عنوان کرد: طی چند سال گذشته، سرکشی و دیدار با رزمندگان و ایثارگران و کسانی که آن دوران را درک کرده اند به همت سپاه ناحیه انجام و ضمن تجلیل از زحمات آن ها، خاطرات و سخنان آن ها ثبت و ضبط شده و به آیندگان منتقل خواهد شد.

او افزود: در این دیدارها نکات عبرت آموز عنوان و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: جنگ ما یک گنج بود. گوشه ای از گوهر و جواهری که در این جنگ مقدس وجود داشته است، بهره مند می شویم و برای ما غنیمت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار