خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی:

صدای مظلومیت مردم غزه را در اربعین امسال به گوش جهانیان خواهیم رساند

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: به امید خدا در اربعین امسال با حضور کشور‌های محور مقاومت و مشارکت فعال فرهیختگان حول مسئله فلسطین صدای مظلومیت و آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم نوار غزه را به گوش همه جهانیان خواهیم رساند.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۵۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حسین قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امروز سه شنبه ۹ مرداد طی سخنانی در مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها بیان کرد: اجتماع بزرگ اربعین حسینی بعد از اجتماع مردم هند در کتار رود سند، بزرگترین اجتماع بشری در جهان محسوب می‌شود و از همین روز ظرفیت بسیار خوبی را برای بیان دیدگاه‌ها و ارائه نقطه نظرات اندیشمندان و اساتید ایجاد می‌کند.

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: می‌توان با عنایت به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مغناطیس اربعین، جریان سازی و شبکه سازی نخبگان در مسیر پیاده روی اربعین را تحقق بخشید.

وی در ادامه افزود:  به امید خدا در اربعین امسال با حضور کشور‌های محور مقاومت و مشارکت فعال فرهیختگان حول مسئله فلسطین صدای مظلومیت و آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم نوار غزه را به گوش همه جهانیان خواهیم رساند و ایام اربعین بهترین فرصت برای تحقق این اتفاقات خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار