خبرهای داغ:

پیام تسلیت سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه

همدان- سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه اسطوره‌ مجاهدت و مقاومت در بین فلسطینیان، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۶۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
پیام تسلیت سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه اسطوره‌ مجاهدت و مقاومت در بین فلسطینیان، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله قاسم الجبارین

«ولا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

شهادت مسئول دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس آقای دکتر اسماعیل هنیه از رهبران باصلابت جبهه مقاومت فلسطینی موجب افزایش خشم جهانیان از رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی شد.

شهید اسماعیل هنیه اسطوره‌ مجاهدت و مقاومت در بین فلسطینیان بود که در شکل‌گیری، بقاء و استمرار مقاومت اسلامی در منطقه سهم عمده‌ای داشت. معاندان و دشمنان مقاومت باید بدانند وعده خدا در تحقق پیروزی مستضفان بر مستکبران حتمی خواهد بود و مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و غزه طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید.

شهادت این مجاهد دلاور و مخلص یاد و خاطره شهدای مقاومت علی الخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس را در اذهان زنده کرد و عزم ما را برای از بین بردن هیمنه پوشالی جنایتکاران صد چندان نمود.

پاسداران سپاه انصار الحسین(ع) ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد مخلص به محضر امام زمان (عج) و نائب بر حقشان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده آن شهید عزیز و رزمندگان مقاومت فلسطین، این گونه اقدامات تروریستی را محکوم نموده و آمادگی خود را برای دفاع از جبهه مقاومت و تمامیت ارضی کشور ایران اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار