فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

والدین شهدا الگویی موفق برای تربیت نسل انقلابی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک شیوه‌های تربیتی والدین شهدا را الگویی موفق برای تربیت نسل جدید دانست و گفت: پدران و مادران شهدا دِین خود را با عالی‌ترین درجه به انقلاب ادا کرده‌اند و امروز الگویی کامل در تربیت نسل جدید انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۱۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک شامگاه گذشته در یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» در محله انوری اراک ضمن تسلیت شهادت مجاهد بزرگ مقاومت، اسماعیل هنیه گفت: رژیم صهیونیستی، کودک کش با این کار کوردلانه زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت.

وی افزود: این جنایت نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن شکست‌های خفت بار در جنگ اخیر غزه که منجر به قتل عام ده‌ها هزار زن و مرد و کودک فلسطینی شده است از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکاران دریغ نمی‌‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک درادامه این مراسم با اشاره به نقش مهم تربیتی والدین شهدا گفت: پدران و مادران شهدا دِین خود را با عالی‌ترین درجه به انقلاب ادا کرده‌اند و الگوی والدین امروز در تربیت نسل جدید انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

سرهنگ مهجوری تصریح کرد: ما باید از خانواده شهدا، وصیت‌نامه شهدا و رفتار این عزیزان درس بیاموزیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا را باید با جهاد تبیین به جامعه بشناسانیم و همه باید در این زمینه احساس تکلیف کنند، افزود: تبعیت از ولایت فقیه برای شهدا شعار نبود، بلکه در عمل ولایی بودند و در وصیت‌نامه‌های آنان تاکید بر ولایی بودن پررنگ است.
گفتنی است در حاشیه این مراسم با اهدا لوح از جمعی از خانواده شهدای شهر اراک تقدیر بعمل آمد.

کد ویدیو

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار