خبرهای داغ:

تجدید میثاق جهادگران با شهدای جهادی سرخه

همزمان با برپایی رزمایش جهادی، خواهران جهادگر حوزه مقاومت کوثر (س) سرخه، قبور شهدای جهادی را غبارروبی کردند.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۷۳
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی رزمایش 10 روزه جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان سرخه، دیدار با خانواده شهدای جهادگر همراه با غبارروبی و گل افشانی قبور این شهدا، در گلزار شهدای سرخه انجام شد.

ریحانه جلالی مسوول بسیج سازندگی واحد خواهران حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز انقلاب مرهون خون پاک شهدا است، اظهار کرد: شهدا جان خود را سپر دین و قرآن و ناموس و دفاع از جامعه اسلامی کردند و به همه ما درس بصیرت، آزادی و دشمن شناسی دادند؛ همه ما مدیون شهدا هستیم و با تلاش بی وقفه هم نمی توانیم ذره ای از حق شهدا و دین آنها را ادا کنیم.

او افزود: جریان انقلاب به برکت خون شهیدان همچنان با عزت و اقتدار در به حرکت خود ادامه می دهد و دیدار با والدین و خانواده های معزز شهدا، سبب برکت و رحمت است.

مسوول بسیج سازندگی واحد خواهران حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه ادامه داد: با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تببین رشادت ها و دلاورمردی های، گلباران قبور پاک شهدای جهادی شهرستان سرخه، علی اصغر کلامی، محمدباقر اسدی نژاد و حسین صفا در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خواهران جهادگر انجام شد.

جلالی تصریح کرد: بسیجیان ضمن غبارروبی و گل افشانی قبور پاک شهیدان، با قرائت فاتحه باردیگر با آرمان های شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

او اضافه کرد: این مراسم با حضور همسر شهید جهادگر علی اصغر کلامی نیز همراه بود. همسر شهید با اشاره به خصوصیات جهادی شهید، خاطراتی از فعالیت های جهادگرانه او را در زندگی در جهت خدمت مردم عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار