خبرهای داغ:
معاون اول قوه قضاییه در همایش سراسری مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی:

رژیم صهیونیستی از انسانیت چیزی نمی‌فهمد

اعلامیه حقوق بشر می‌گوید رژیم صهیونیستی که از انسانیت چیزی نمی‌فهمد، کرامت دارد! و به لحاظ همین کرامت در یک خیمه گاهی جمع می‌شوند جنایت را می‌شمرند و بر این جنایت کف می‌زدند و شادمان هستند.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۵۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه به عنوان سخنران اصلی همایش «مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی» گفت: اعلامیه حقوق بشر می‌گوید رژیم صهیونیستی که از انسانیت چیزی نمی‌فهمد، کرامت دارد! و به لحاظ همین کرامت در یک خیمه گاهی جمع می‌شوند جنایت را می‌شمرند و بر این جنایت کف می‌زدند و شادمان هستند. این مبنایی است که انسان‌ها وقتی جنایت هم می‌کنند کرامت دارند و کسی نمی‌تواند به آن‌ها تعرض کند نه تعرض بلکه آن‌ها را محاکمه کند.
 
 وی افزود: ما امروز با دنیا غرب و با حقوق بشر غربی این فاصله را داریم این ادبیات دینی ماست و ادبیات انسانی و الهی ماست و وقتی مراجعه می‌کنیم و با ادبیاتی مواجه می‌شویم که از انسانیت به دور شد شاهد این همه جنایت می‌شویم نه فقط اسرائیل بلکه همه آن‌هایی که برای او کف می‌زنند با این مبنا جلو می‌روند.

 معاون اول قوه قضاییه گفت: باید برای منافقانِ حیوان پرونده قضایی تشکیل می‌دادیم. آمادگی داریم برای دیگر جنایت‌ها نیز پرونده تشکیل بدهیم. 

حجت الاسلام خلیلی بیان کرد: از جامعه حقوق‌دانان بسیجی انتظار داریم فعالانه به این عرصه‌ها ورود کنند.

وی اظهار کرد: در خصوص پرونده‌های دیگر و جنایت‌های مختلف که کار تحقیقاتی آن در حال انجام است و در حال شکل‌گیری است آمادگی داریم تا همانند منافقین، برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار