فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

روحیه جهادی عامل تسریع در اتمام پروژه‌‌هاست

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در سایه روحیه جهادی و انقلابی به ثمررسانی پروژه‌های آب‌رسانی با کمترین امکانات میسر شده است.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۶۵
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی در مراسم افتتاحیه مجتمع ولایت ۲ و ولایت ۳ مخزن ۵۰۰ مترمکعب و خط انتقال آب ملاباشی اظهار کرد: در اوایل شروع طرح جهاد آب‌رسانی به ۵۸ روستای استان یزد توسط بسیج سازندگی، افرادی اعتقاد داشتند که بسیج با این ظرفیت و شرایط در استان یزد به‌سختی می‌تواند در این طرح موفق شود؛ اما با همکاری و همراهی استاندار و همچنین دستگاه‌های مرتبط، امروز رتبه استان یزد در زمینه جهاد آب‌رسانی به رتبه‌های برتر کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ جهاد آب‌رسانی با مبلغی حدود ۱۷ میلیارد تومان انجام شده است؛ اگر می‌خواستیم همین پروژه را به‌صورت پیمانکاری پیش ببریم، قطعاً، تنها هزینه مصالح صرف شده در این پروژه بیشتر از ۱۷ میلیارد تومان می‌شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: خاصیت کار جهادی و انقلابی این است با همدلی، هم‌افزایی و جهادی کار کردن بسیجیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، می‌توان با کم‌ترین امکانات بیش‌ترین بهره‌وری را حاصل کرده و پروژه‌ها را به سرانجام رساند.

زارع‌کمالی ادامه داد: اگر روحیه جهادی و انقلابی نبود، قطعاً این پروژه‌ها به سرانجام نمی‌رسید.

وی ابراز امیدواری کرد: پروژه‌ها و رویه‌های خدمات‌رسانی که در دولت سیزدهم در استان یزد انجام شد، همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار