امام جمعه ایلام:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش پیش‌برنده در تعظیم شعائر اسلامی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش پیش‌برنده در تعظیم شعائر اسلامی دارد، گفت:حضور مردم در صحنه های مختلف، نقش بازدارندگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۶۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،حجت الاسلام "اله‌نور کریمی‌تبار" روز یکشنبه دیدار اعضا، عوامل و دست اندرکاران برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام دینی فضل و نعمت بزرگ خداوند متعال بوده که شامل حال کشور و مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه به برکت نظام و انقلاب اسلامی امروز با اقتدار در مقابل استکبار و دشمنان ملت و نظام اسلامی ایستاده و انقلاب اسلامی به الگوی مقاومت همه آزادیخواهان جهان در برابر نظام سلطه تبدیل شده است، ابراز کرد: این در حالی است که امروز صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی به دنبال راه فرار بوده و در تلاش برای انبار کردن غذا و آب بوده اما مردم و ملت ایران اسلامی در حال زندگی عادی خود هستند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اجرای عملیات "وعده صادق" و ضعف و زبونی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، افزود: ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه نشان دهنده عجز و ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان و مدعیان دروغین حقوق بشر است و امید است که شرایطی برای جمهوری اسلامی ایجاد شد که خیلی قوی‌تر و محکم‌تر از عملیات وعده صادق دشمن را مرعوب و انتقام خون این شهید که مهمان کشور ما بود گرفته شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش پیش‌برنده در تعظیم شعائر اسلامی دارد

وی بیان کرد: بهترین امداد غیبی الهی همین رعب و وحشتی است که امروز در دل دشمنان و مردم و ساکنان سرزمین‌های اشغالی ایجاد شده است، در عملیات وعده صادق همینه آمریکا و اسرائیل غاصب شکسته شد و مرعوب شدند و به طور قطع شکست مفتضحانه‌ی دیگری هم در انتظار آنان است.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش پیش برنده برای حفظ و گسترش شعائر اسلامی دارد، گفت: این نهاد انقلابی، زمینه‌ساز وحدت و حضور با شکوه مردم در کنار هم و تقویت و مدیریت برنامه‌های گرامیداشت مناسبت‌های ملی و دینی و تعظیم شعائر اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در نمایش حضور باشکوه مردم در صحنه های مختلف انقلابی دارد، ابراز کرد: موضع‌گیری‌هایی که در برابر توطئه‌های دشمنان از طریق این شورا با پشتوانه مردمی اعلام می‌شود ارزشمند و به طور قطع حضور مردم نقش بازدارندگی در برابر دشمنان و امیدآفرینی برای دوستان دارد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه روز قدس هرساله باشکوه‌تر از گذشته با وجود همه تبلیغات سوء دشمنان برگزار می‌شود، گفت: این حضور باشکوه نشان‌دهنده فضل الهی است و امروز آنچه که لازمه ظهور و نهضت جهانی حضرت امام زمان(عج) که همان پذیرش جهانی برای مصلح جهانی است، در حال فراهم شدن است، امروز در دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و مرکز استکبار جهانی از مظلوم و مردم غزه حمایت می‌شود و به طور قطع این امر، زمینه‌ساز ظهور مصلح جهانی است.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون با فراز و فرودهای زیادی مواجه بوده است، خاطرنشان کرد: آورده و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی در سطح دنیا داشته است بسیار بیشتر از سختی‌هایی است که در این راه وجود داشته است و امروز شاهد اقتدار نظام و انقلاب اسلامی در سطح جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی نقش آفرینی در حمایت از مظلوم در سطح جهان است، ابراز کرد: امروز در نقاط مختلف جهان برای ترور و شهادت یک مجاهد فلسطینی و جبهه مقاومت عکس‌العمل‌ها و تجمع های برگزار می‌شود و این ترور لکه ننگی بر پیشانی نظام استکباری است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه عکس‌العملی خشنی که دشمن نشان می دهد مانند فواره‌ای است که زمانی به اوج خود می‌رسد به پایین کشیده می‌شود و این سنت الهی است، تصریح کرد: سقوط رژیم کودک‌کش منحوس اشغالگر قدس نزدیک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این آیین با تسلیت شهادت "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، نهاهای مختلف فرهنگی و تبلیغی فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای تعظیم شعائر انقلاب اسلامی انجام می‌دادند که به منظور هماهنگی این فعالیت‌ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در۱۲ مردادماه ۱۳۵۹به دستور امام راحل تاسیس شد.

حجت الاسلام" علی چراغی پور" تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متولی اصلی برگزاری برنامه ها و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در کشور است و در تلاش بوده که این برنامه‌ها و آیین‌ها را به بهترین نحو ممکن با حضور باشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم و با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی عضو این شورا برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد هماهنگ کننده مراسمات ملی و انقلابی است و خوشبختانه در استان ایلام با تلاش مجموعه همکاران این شورا و همراهی و تعامل همه دلسوزان نظام و انقلاب، مسئولان فرهنگی و اجرایی، ائمه جمعه و جماعات و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شاهد حضور پررنگ مردم استان در همه آیین‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی بوده‌ایم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون محکم، استوار و مستمری برای بیان مواضع رسمی ملت ایران اسلامی در صحنه‌های بزرگ و مهم و برگزاری با شکوه مراسم و مناسبت‌های ملی همچون یوم الله ۲۲ بهمن در طول سال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار