سرپرست دادگستری شهر صدرا:

هماهنگی بین بخشی میتواند گره از مشکلات دستگاه‌ها را باز کند

سرپرست دادگستری شهر جدید صدرا در دیدار با مدیرعامل و کارکنان حقوقی شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: ما جلسات مشترک بین شما و قضات خواهیم گذاشت چرا که معتقدیم هماهنگی بین بخشی بسیار میتواند گره از مشکلات دستگاه‌ها و مردم باز کند.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۷۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرپرست دادگستری شهر جدید صدرا در دیدار با مدیرعامل و کارکنان حقوقی شرکت عمران شهر جدید صدرا اظهار داشت: ما جلسات مشترک بین شما و قضات خواهیم گذاشت چرا که معتقدیم هماهنگی بین بخشی بسیار میتواند گره از مشکلات دستگاه ها و مردم باز کند.

قاضی محبی تصریح کرد: با صحبت هایی که بین مردم و مسئولین شهر صدرا داشته ایم متوجه شدیم که شما الحمدالله به وظایف خود به خوبی عمل کرده اید.

وی افزود: یکی از همکاران خودم که ساکن صدراست برای من تشریح کرد که تا چند سال پیش صدرا هیچ بود، فقط سکنه زیاد میشد ولی از حدود دو سال قبل تاکنون صدرا در حال تغییر و تحول و توسعه هست و در شهر تغییرات آنی و دایمی به چشم می آید که مشخص است کارهای زیادی درحال انجام هست.

 این مقام قضایی ادامه داد: در جریان باشید که مردم کارهای خوب را می‌بینند، حس میکنند و به زبان می آورند، چرا که در شهر وقتی با مردم روبرو می شویم و یا در جلسات با مسئولین، این موارد به صورت مستمر زمزمه می شود و در کلامشان رضایت از وقایع نمود بیشتری دارد که البته هنوز خیلی جای کار هست و کمبودها نیز باید به همت شما و مدیریت کلان استان مرتفع شود حال اینکه بخش زیادی از کمبودها و مشکلات از عهده شرکت عمران خارج هست و باید دستگاه های بالادستی و حاکمیتی بدان بپردازند.

سرپرست دادگستری شهر صدرا تأکید کرد: در عین حال طبق بررسی های میدانی، برایمان محرز شده که شما زحمات زیادی را متحمل شده اید و حتی برخی کارها که جزء وظایف شما نبوده را پیگیری نموده اید.

قاضی محبی با اشاره به اینکه؛ شما وقتی پا در میدان گذاشتید و خارج از حیطه وظایف به کارها پرداختید نشان می دهد که حسن نیت دارید و با دغدغه مندی و مسئولیت پذیری و از سر دلسوزی برای مردم گام برمیدارید؛ افزود: ما میدونیم که شما می توانستید صرفا وظایف خودتان را انجام دهید و شاید موفق تر هم بودید چرا که معمولا اگر آدم بر روی موضوعی که وظیفه خودش هم هست تمرکز کند، در آن رسته موفق تر هم عمل میکند اما می بینیم که شما فرا وظیفه ای و فرا تکلیفی، به مسائل و مشکلات شهر صدرا ورود کردید و در این حوزه هم زحمات زیادی کشیدید که جای تقدیر دارد و ما هم به نوبه خود از شما تقدیر کرده و در تمام امور کنار شما خواهیم بود؛ خستگی ها را به جان می خریم زیرا تنها چیزی که از ما و شما باقی می ماند همین کارها و عملکردهایی هست که در ذهن ها و یادها ماندگارند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تعداد زیاد پرونده های مفتوح در شرکت عمران صدرا و لزوم رسزدگی سریعتر بدان ها بیان داشت: ما بنا داریم که شعبه ویژه ای برای پرونده های شرکت عمران تعیین کنیم ولی تاکنون به دلایلی میسر نشده و امیدواریم در اسرع وقت و در چند ماه آینده با راه اندازی این شعبه بتوانیم هم دقت و هم سرعت بررسی ها را بالا برده و هم بتوانیم از تضییع حقوق بیت المال بیشتر جلوگیری نماییم.

به گزارش بسیج، مهندس مهدی پوربهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های این شرکت در حوزه های زیربنایی، روبنایی، نهضت ملی مسکن و آخرین وضعیت پرونده های حقوقی ارائه کرد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار