خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه مطرح کرد؛

راه‌اندازی کمپین آزادی فلسطین با همکاری خبرنگاران

کارآموزیان گفت: امید است بتوانیم حامی مردم مظلوم فلسطین باشیم و کمپین حمایت از ملت فلسطین را راه بیاندازیم.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۵۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه سراسر کشور صبح امروز با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی‌محمد نائینی معاون روابط عمومی کل سپاه و خانواده‌های شهدای و خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

مرتضی کارآموزیان مسئول بسیج رسانه در مراسم نشست صمیمی با اصحاب رسانه در سخنانی، اظهار داشت: در سال اخیر شاهد برگزاری چند انتخابات بودیم و عملیات طوفان الاقصی انجام شد. متاسفانه کلی از عزیزان مجروح شدند و اماکن رسانه ای آنها تخریب شده است.

کارآموزیان تصریح کرد: جهان پس از ۷ اکتبر برابر با ۱۵ مهرماه با جهان قبل از آن زمین تا آسمان متفاوت است. در این میان شاهد رقابت رسانه ها با یکدیگر بودیم. رسانه ها و انسان رسانه های جبهه انقلاب و آزاده جهان پیروز اصلی میدان بودند.

وی ادامه داد: رسانه‌های فلسطینی توانستند بر چالش‌ها چیره شده و پیروز عرصه رسانه در تقابل با جنایت‌های رژیم صهیونیستی باشند. ما در ماه های اخیر دیدیم که چگونه رسانه های کوچک از قلب فلسطین آنها (رسانه های بزرگ) را به چالش کشیده و صدای مردم مظلوم غزه را به گوش مردم سراسر دنیا برسانند.

کارآموزیان افزود: خبرنگاران نماد امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری، دلسوزی و فداکاری هستند. دوستان خبرنگار ما ادامه دهنده راه امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به عنوان سردبیران رسانه عاشورا و رسانه بزرگی همچون کربلا هستند.

مسئول بسیج رسانه در پایان گفت: امروز متعهد می‌شویم که تا سال آینده که دوباره کنار یکدیگر جمع خواهیم شد و سردار سلامی برای ما سخنرانی خواهند کرد و نقشه راه ما را تعیین می‌کنند، حافظ احترام و حقوق مردم مظلوم دنیا بوده و صدای مردم مظلوم را به گوش دنیا برسانيم و کمپین آزادی فلسطین را توسط خبرنگاران رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار