خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

زیرساخت‌های ایجاد شده در دولت شهید رییسی در همدان ماندگار خواهد بود

همدان- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی وی با اشاره به اینکه جنس شهید رئیسی از جنس شهید سلیمانی بود و برای همیشه پرآوازه شد، گفت: زیرساخت‌های ایجاد شده در دولت شهید رییسی در همدان ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۹۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
زیرساخت‌های ایجاد شده در دولت شهید رییسی در همدان ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در همایش روز خبرنگار که با حضور مسئولین استانی و اصحاب رسانه در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک روز و هفته خبرنگار، گرامیداشت شهید صارمی در این روز و تبریک ثبت جهانی همدان به مردم همدان، اظهار کرد: ما از خبرنگاران استان همدان راضی هستیم و برایند کار آنها را خوب، مثبت و به سمت رشد می‌دانیم.

وی افزود: حرف اول و اساسی مطبوعات اطلاع رسانی و ایجاد پیوند بین آحاد مردم و حاکمیت است و مطبوعات یک وظیفه الهی هم دارند وظیفه تشویق و نقد، نقد کار مطبوعات باید باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقد با تخریب فرق دارد، گفت: نقد خبرنگار کمک می‌کند جامعه اصلاح شود و تخریب کمک می‌کند که جامعه زشت شود؛ ما باید ببینیم کارمان کدام است که قریب به اتفاق در همدان نقد است.

وی ابراز کرد: نقد، کار انسان سالم است؛ بزرگ‌ترین مشکلی که در این رابطه وجود دارد این است که عموما خبرنگاران ما دنبال اصلاح هستند؛ جامعه ما جامعه بزرگی است از نظر روانشناسی رفتار ما روی رفتار دیگران اثر می‌گذارد، گفتار مهم است چرا نباید یاد بگیریم، نباید حرف دروغ بزنیم و مردم را ناراحت کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ثبت ملی هگمتانه بیست و هشتمین اثر ملی ما است، عنوان کرد: این برای ما مایه افتخار و بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه با همه توان برای استان کار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اینکه ۱۴۰ کیلومتر آب از زنجان به همدان بیاوریم این معجزه تاریخ است که با ۲هزار میلیارد تومان کار انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی وی با اشاره به اینکه جنس شهید رئیسی از جنس شهید سلیمانی بود و برای همیشه پرآوازه شد، گفت: زیرساخت‌های ایجاد شده در دولت شهید رییسی در همدان ماندگار خواهد بود.

از با بیان اینکه کارهای مهمی در دولت شهید رئیسی در همدان انجام شد، اما اخبار منفی بسیاری در دوره ایشان منتشر می‌شد که این جای سوال دارد که چرا برخی جز اخبار منفی نمی‌توانند بگویند، گفت: کمک کنید استان، پرتوان پیش رود و برای همه استان خوبی داشته باشیم و همان قله تاریخی را برای استان بسازیم.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز در ادامه با بیان اینکه قدردان زحمات شما خبرنگاران هستم، گفت: در این سه سال تلاش خود را کرده‌ام.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات اظهار کرد: بدون شک نقش رسانه در بحث ثبت جهانی هگمتانه همان گونه که در همه مباحث اتفاق می‌افتد بسیار پررنگ بود.

مهرداد حمزه با اشاره به اینکه همدان به لحاظ رسانه‌ای ظرفیت بالایی دارد، گفت: ما می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت یک جشنواره چند رسانه‌ای در مباحث مختلف برگزار کنیم و امیدواریم با پیگیری مسئولین این امر رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار