خبرهای داغ:

راه اندازی بازارچه آنلاین محصولات دانشجویی

تبریز- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: زمینه فروش صنایع دستی دانشجویان شرکت کننده در رویداد ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر با راه اندازی بازارچه آنلاین محصولات هنری دانشجویی فراهم خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۷۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید فردین تقی زاده در اختتامیه رویداد ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه سراسر کشور (هفته پسران) با بیان اینکه دیدن آثار هنری دانشجویان مهارت افزایی من را به وجد آورد، گفت: بعد از دیدن نمایشگاه محصولات هنری دانشجویان که در طی هشت روز تولید شده بود، تصمیم گرفتیم که با ارائه پیشنهاد به صندوق رفاه  دانشجویان موجبات ارائه وام مهارت زایی را فراهم کنیم تا دانشجویانی که علاقه دارند مهارت خود را به درجات بالاتر برسانند تا محصولات بیشتری تولید کنند و یا اشتغالزایی در کنار تحصیل پیش ببرند، وام مهارت افزایی دریافت کنند و با ایجاد بازارچه آنلاین فروش محصولات به این اشتیاق جوانان پاسخ دهیم.

 وی با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای اولین بار میزبان یک برنامه علمی ملی بود و این دانشگاه از زمان مذاکره برای برگزاری این رویداد تا امروز حقیقتا در بحث اسکان و تامین امکانات رفاهی و تفریحی بسیار تلاش کرد و میزبانی فوق العاده ای داشت.

تقی زاده با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز با تلاش جهادی عوامل اجرایی برگزاری رویداد را پیش برد، افزود: شاهد تلاش شبانه روزی مسئولان این دانشگاه برای تامین شرایط اسکان و آموزش مهارتی بودیم.

 مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: سال گذشته برای برگزاری این رویداد با دانشگاه هنر اسلامی تبریز مذاکره داشتیم اما با توجه به نداشتن خوابگاه در این دانشگاه تصمیم داشتیم اسکان دانشجویان را به دانشگاه تبریز واگذار کنیم ، خوشبختانه دانشگاه هنر اسلامی تبریز با تلاش جهادی زمینه اسکان دانشجویان را به نحو شایسته فراهم کردند و خوابگاهی ۴۹۶ تختخوابی پیش از برگزاری رویداد راه اندازی شد.

تقی زاده اضافه کرد: امیدواریم در سال آینده این دوره با کارگاه های بیشتر در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برای دانشجویان مشتاق در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات و ظرفیت های دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حوزه هنرهای صناعی، تجسمی و چند رسانه ای منحصر بفرد است، افزود: امیدوارم این دانشگاه به عنوان قطب مهارت آموزی همه دانشجویان بالاخص دانشجویان شاهد و ایثار گر انتخاب شود.

این گزارش می افزاید، در انتهای اختتامیه رویداد ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور، دانشجویان نمونه و ممتاز هر کارگاه مهارتی تقدیر شد و جوایزی به رسم یادبود، اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار