حجت الاسلام والمسلمین محمدی:

تقوای رسانه ای سرلوحه کارِ اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد انقلابی باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: عزم و اراده و انگیزه اصحاب رسانه و خبرنگاران مهم ترین عامل در تبیین بعنوان خنثی کننده تحریف است.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۷۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار و تجلیل از زحمات اصحاب رسانه ، همایش مدار امید در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار و از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه ای و مدیران روابط عمومی بسیج تجلیل بعمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدرضا محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این  همایش با تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی گفت: جهاد تبیین تکلیف واجب و قطعی است.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدی با اشاره به تقسم بندی انواع رسانه  و ارکان پیام  بعنوان نیازمندی غیرقابل تفکیفک از زندگی روزمره انسانها، اظهار کرد: عزم و اراده و انگیزه اصحاب رسانه و خبرنگاران مهم ترین عامل در تبیین بعنوان خنثی کننده تحریف است.

وی، تأکید کرد: اگر غدیر درست تبیین می شد، عاشورا به این شکل اتفاق نمی افتاد و اگر عاشورا کامل تبیین می شد، غزه ای به این  شکل اتفاق نمی افتاد و اگر امروز وقایع غزه درست تبیین شود، نتیجه آن شکست قطعی دشمن خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی درست تبیین شود، دشمن نمی تواند در موقعیت های مختلف از بین ما برای خودش یارگیری کند و جامعه انقلابی می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدی گفت: اگر شخصیت امام انقلاب درست تبیین شود، عده ای نمی توانند آن را تحریف کنند. زیرا تحریف شخصیت امام جامعه، خواه ناخواه رابطه بین امت و امام جامعه تضعیف می شود؛ لذا همه ما باید مد نظر داشته باشیم در خیلی جاها باید پیش دستی کنیم و منتظر اقدام دشمن برای تحریف و ضربه زدن نباشیم و با روایت اول و تولید محتوای مناسب در راستای جهاد تبیین کار کنیم.

وی، تبیین دستاوردها و اقدامات را ضرورت روزانه و دانست و بر تولید محتوای تبیینی به صورت ویژه تأکید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه با اشاره به نقش حضرت زینب سلام الله علیها و حضرت امام سجاد علیه السلام در راستای تبیین واقعه کربلا، اظهار کرد: حضرت امام سجاد علیه السلام 34 سال به تنهایی رسانه ی واقعه کربلا بود و از هر فرصتی برای تبیین استفاده می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدی، در پایان با تأکید بر تقوای رسانه ای گفت: تقوای رسانه ای باید سرلوحه کارِ اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد انقلابی باشد؛ زیرا دشمن به مباحثی همچون حفظ آبروی انسانی و صدق و کذب خبر کاری ندارد و نمونه های آن را در فتنه های گوناگون دیده اید، لذا ما باید تقوای رسانه ای را بر اساس آموزه های دینی رعایت کنیم.

تجلیل از خانواده شهدای رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری، تکریم اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج و مدیران روابط عمومی در پایان این همایش برگزار شد.

گفتنی است؛ پخش فتوکلیپی از عملکرد رسانه های استان چهارمحال و بختیاری با موضوع انعکاس اخبار سپاه و بسیج و نماهنگ هایی با مضمون جهاد تبیین از دیگر برنامه های همایش مدار امید در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار