خبرهای داغ:
‍ سرهنگ مختاری خبر داد

برپایی نمایشگاه اُسوه با هدف معرفی توانمندی‌های بسیجیان نهاوند

همدان-فرمانده سپاه نهاوند گفت: نمایشگاه اُسوه که توانمندی و ظرفیت‌های بسیجیان مناطق مختلف نهاوند را معرفی می‌کند به مدت سه روز در معرض دید قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۵۸
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
برپایی نمایشگاه اُسوه با هدف معرفی توانمندی‌های بسیجیان نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در مراسم افتتاح نمایشگاه اسوه بسیجیان نهاوند اظهارکرد: بسیجیان شهرستان نهاوند در بخش‌های مختلف ظرفیت و توانمندی‌های فراوانی دارند و نیازمند حمایت هستند.

وی افزود: در راستای معرفی ظرفیت‌های عظیم بسیجیان شهرستان نهاوند نمایشگاهی با عنوان اسوه در سطح شهرستان برپاشده و محصولات و تولیدات خواهران و برادران در معرض دید قرار گرفته است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این نمایشگاه در ۱۲ غرفه توانمندی‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سطح شهر و روستاهای شهرستان را نشان داده است.

وی ادامه داد: تولیدات علمی، محصولات کشاورزی، اختراعات مختلف، اقدامات فرهنگی، صنایع‌دستی، مشاغل خانگی، قالی‌بافی، سفالگری و بسیاری از ظرفیت‌های دیگر در این نمایشگاه وجود دارد.

مختاری بیان داشت: هدف از اجرای این نمایشگاه آشنایی با تولیدات بسیج و معرفی آن‌ها و درنهایت فروش و ایجاد اشتغال خانگی است و توفیقاتی هم در این زمینه داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: پایگاه‌های برتر در این نمایشگاه با انتخاب مردم و بازرسان انتخاب‌شده و به‌عنوان اسوه و نمونه به نمایشگاه استانی و در صورت موفقیت به مرحله کشوری راه می‌یابند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سپاه شهرستان با ارائه تسهیلات مشاغل خانگی درصدد رونق تولید و ایجاد اشتغال است و به حدود ۳۰۰ نفر از متقاضیان تسهیلات ارائه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار